ورزشی

  |  

هالند از شنیدن شرایط انتقالش از دورتموند متعجب و ناراضی است

ارلینگ هالند به مدیران باشگاه بوروسیا دورتموند در رابطه با مسیر انتقالش از این تیم به دیگر باشگاه های اروپایی بزرگ هشدار داد.

ستاره نروژی زردپوشان وستفالن دیر یا زود از این تیم جدا خواهد شد و این کاملا مشخص است اما آیا این جدایی مسالمت آمیز رخ می دهد و یا با ناراحتی هنوز معلوم نیست. هرچند که در این تابستان ارلینگ هالند از دورتموند جدا نخواهد شد اما هالند در اظهار نظر جدیدش به این باشگاه و مدیران آن فهمانده که نباید جلوی انتقالش را بگیرند.

چندی پیش صحبت از ارقامی نجومی برای انتقال هالند به میان آمده بود و گفته شد که رقم فروش این بازیکن به 175 میلیون یورو رسیده است، حتی باشگاه انگلیسی چلسی هم قصد داشته تا این مهاجم نروژی را با قیمت 145 میلیون یورو در اختیار بگیرد.

اما ارلینگ هالند زمانی که این اخبار را شنیده گویا باور این ارقام برایش شکه کننده و سخت بوده است.

او می گوید : من نزدیک به یک ماه بود که با مدیر برنامه هایم صحبت نکرده بودم و زمانی که او به من درباره ی ارقام انتقال گفت بسیار متعجب شدم و امیدوارم تمام این ها فقط شایعه باشند چرا که این مقدار برای یک بازیکن خیلی رقم سنگین و بالایی است. همچنین از قرارداد من در دورتموند هنوز سه سال دیگر باقی مانده است، با اینکه تمام تلاشم را می کنم تا جام های بیشتری بدست بیاورم و رفتن به یک تیم مطرح تر را دوست دارم اما بازی در اینجا هنوز برایم لذت بخش است.

همین کلمات باعث می شود که فرض کنیم هالند حداقل یک فصل دیگر در بوروسیا دورتموند حضور خواهد داشت. اگر این اتفاق رخ دهد بند فسخ قرارداد هالند در تابستان بعدی به 75 میلیون یورو کاهش پیدا می کند و مسیر انتقالش را راحت تر خواهد کرد.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved