ورزشی

  |  

هری کین در آستانه پیوستن به منچستریونایتد !

هدف شیاطین سرخ در نقل و انتقالات پیش رو جذب هری کین مهاجم انگلیسی تاتنهام است.

طی اتفاقات اخیر در رابطه با پیوستن مالکان باشگاه منچستر یونایتد به سوپرلیگ اروپا هواداران به شدت از این باشگاه عصبانی هستند و حتی در روز یکشنبه قبل از بازی با لیورپول به ورزشگاه اولدترافورد رفتند و شروع به اعتراض کردند که همین امر موجب شد تا بازی آن روز لغو شود.

اما سران باشگاه برای دلجویی از اتفاقات اخیر قصد دارد تا با یک خرید بزرگ و تقویت خط حمله خود با هدایت اولگنار سوسشایر طرفداران این تیم را خوشحال کند. به نظر می رسد که سران شیاطین سرخ قصد به خدمت گرفتن هری کین مهاجم گل زن تاتنهام را به قیمت 90 میلیون پوند دارند.

مهاجم 27 ساله انگلیسی هم ظاهرا با یک انتقال خوب موافق است چرا که گفته بود که به دنبال کسب قهرمانی های مختلف در رقابت هاست و از آنجا که تاتنهام شانسی برای بدست

آوردن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست نیاورده قطعا از این پیشنهاد استقبال خواهد کرد البته که هری کین مورد توجه رئال مادرید هم قرار گرفته است و گفته شده تا قصد دارد بعد از رقابت های یورو تصمیم نهایی خود را در رابطه با این انتقال بگیرد.

کین اکنون تا سال 2024 با سفیدپوشان لندنی قرارداد دارد و تا به امروز در 332 بازی موفق به زدن 219 گل شده است که تنها آمار او در این فصل 31 گل در 45 بازی بوده است.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved