خبرهای خوبی تو راهه...

تاریخ انتشار 2021/05/20 خواندن در 2 دقیقه, 30 ثانیه
با سلام خدمت شما همراهان همیشگی  رسانه اینترنتی گپ گاه پیش از هر سخنی، تشکر می‌کنیم از...

با سلام خدمت شما همراهان همیشگی  رسانه اینترنتی گپ گاه

پیش از هر سخنی، تشکر می‌کنیم از همراهی و حمایت شما دوستان در ده سال گذشته و تبریک و خوشامد عرض می‌کنیم خدمت عزیزانی که به تازگی به جمع گپ گاهی‌ها پیوستند.

امروز بیش از هر زمان دیگر خوشحالیم که توانسته‌ایم محفلی صمیمی بسازیم برای ایرانیان و فارسی‌زبان‌هایی که در جای‌جای کره خاکی زندگی می‌کنند و راه ارتباطی باشیم برای هرچه بیشتر شدن دوستی‌هایتان.
ما باور داریم که تغییر وضعیت کنونی نیاز اساسی جهان مجازی است؛ کاربران باید از اینترنت لذت ببرند و به گونه‌ بهتری از آن استفاده کنند.

باور داریم که لازمه‌ی تغییر، متفاوت فکر کردن و مواجه شدن با چالش‌های جدید است. همچنین کاربران ایرانی فضای اینترنت شایسته‌ دیدن محتواهای جذاب، مفید و ارزشمند هستند. ازاین‌رو ما گپ گاه را با هدف ایجاد اکوسیستمی سالم و شفاف در فضای مجازی به وجود آوردیم تا برای کاربران، محتوایی مفید و ارزشمند ایجاد کنند. درنتیجه کاربران فضای وب به محتوای مفید و موردنیاز خود دسترسی پیدا می‌کنند و هرروز بیشتر از قبل از فضای اینترنت لذت می‌برند.

در گپ گاه برای تولید محتوا و خدمات سقفی وجود ندارد و فارغ از محدودیت‌های زمانی و مکانی همواره در تلاشیم که بهترین خودمان باشیم تا ایده‌ها و خلاقیت‌هایی بر اساس نیاز جامعه جهانی در مقیاس و استاندارد بین‌المللی برای مخاطبان ارائه دهیم. رشد افراد در رسانه اینترنتی گپ گاه دغدغه‌ی ماست و بازی برد- برد استراتژی مطلوب ماست.

قصد داریم در آینده‌ای بسیار نزدیک حضور خود را رسمی‌تر و پررنگ‌تر از همیشه اعلام کنیم، پس اگر خلاق، با انگیزه و اهل تلاش هستید ما شما را دعوت می‌کنیم به چالش رشد در کنار هم!

نظرات خود را برای پیشرفت و پیشبرد هرچه بیشتر گپ گاه از ما دریغ نکنید.

منتظر خبرهای خوب بعدی ما باشید...

 

امتیاز 0 از 5

دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

جدید ترین مقالات مشابه

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved