ورزشی

  |  

وضعیت جدید کریستین اریسکن توسط فدراسیون فوتبال دانمارک مشخص شد !

برای بهبود در سلامتی ستاره اینتر و همچنین ملی پوش دانمارک، فدراسیون فوتبال این کشور اعلامیه ای را صادر کرد که برای روشن شدن وضعیت این بازیکن می باشد.

در شبی که گذشت حادثه ی تلخی در بازی میان فنلاند و دانمارک اتفاق افتاد، در این دیدار از گروه B یورو 2020 که اولین بازی این گروه هم به شمار می رفت کریستین اریسکن از

هوش رفت و بر روی زمین افتاد که با کمک های کادر فنی و پزشکان حاضر در استادیوم به بیمارستان منتقل شد.

حال فدراسیون فوتبال کشور دانمارک طی بیانیه ای وضعیت ستاره اینتر را روشن کرده است :

طبق دیدار و صحبت هایی که صبح امروز با اریسکن داشتیم در حال حاضر حال کریستین خوب و وضعیتش به پایداری رسیده است و او سلام خودش را به هم تیمی ها و طرفدارانش رساند.

وی فعلا برای انجام چند آزمایش و معاینه باید در بیمارستان تحت نظر باشد. اتفاقی که رخ داد شوک بزرگی برای کادر فنی و همچنین بازیکنان بوده است و تا جایی که می شده از کمک های بحرانی و مشاوره های روانشناسی استفاده شده تا وضعیت را بهبود ببخشیم. همچنین از تمام هواداران، خانواده‌های سلطنتی دو کشور دانمارک و انگلیس، اتحادیه‌های بین ‌المللی، باشگاه ‌ها و.. از اینکه احساسات خود را از صمیم قلب بروز داده اید و ابراز نگرانی کردید بسیار متشکریم.

همچنان منتظر پیام های روحیه بخش تان برای کریستین اریسکن هستیم و مطمن باشید آن ها را به دست او و خانواده اش خواهیم رساند.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved