امروز ۲۹ می ۲۰۲۱ گپ گاه ۱۰ ساله شد

تاریخ انتشار 2021/05/29 خواندن در 4 دقیقه, 28 ثانیه
رسانه اینترنتی ایرانیان خارج از کشور با نام گپ گاه، ده سال پیش در چنین روزی در حوزه خدمات مشتریان، ب...

رسانه اینترنتی ایرانیان خارج از کشور با نام گپ گاه، ده سال پیش در چنین روزی در حوزه خدمات مشتریان، با کمک جوانان متخصص فارسی زبان قدم به بازار رسانه‌های اجتماعی و دنیای بی حد و مرز آن نهاد.

گپ گاه با تشکیل تیمی از افراد متخصص فارسی زبان مقیم اروپا در حوزه‌های گوناگون و با تکیه بر به‌روزترین دانش و روش‌ها در صنعت فناوری اطلاعات به ارائه خدمات متعدد از جمله:

آخرین اخبار و رویدادهای اروپا و جهان

مقالات به روز دانش و تکنولوژی

رسانه‌های ارتباط متنی و ...

به صورت کاملا حرفه‌ای می‌پردازد و قصد دارد خود را به عنوان اولین و کامل‌ترین سوشال مدیا ایرانی در سطح جهانی معرفی نماید.

مهم‌ترین رسالت ما در رسانه اینترنتی گپ گاه، نهادینه‌ کردن ابزارهای نوین فن‌آورانه در برقراری ارتباط میان ایرانیان سراسر جهان به ویژه ایرانیان مقیم اروپاست.

چشم‌‌انداز گروه، ارائه خدمات هوشمند و خلاقانه به هم‌وطنان عزیزی است که در خارج از ایران زندگی می‌کنند و نوآوری و تنوع از رویکردهای محوری محسوب می‌شود.

فرصت یادگیریِ جدیدترین فناوری‌های روز دنیا در گپ گاه برای شما فراهم است. با مشارکت در تفریحات گروهی بخش مسابقات، شور و هیجان و انرژی شما چند برابر خواهد شد. اگر به گردشگری و سفر علاقه‌مند هستید در گپ گاه می‌توانید با مکان‌های دیدنی بی‌شماری آشنا شوید و یا حتی مکان‌های دیدنی را که می‌شناسید به دیگران معرفی کنید.

گپ گاه یک پلتفرم اینترنتی درزمینهٔ خرید و فروش کالاهای متنوع و متفاوت در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید در آن آگهی ثبت نمایید و به جست‌وجوی کالا و خدمات مورد نیازتان بپردازید. تولیدکنندگان بزرگ تا کسب و کارهای خانگی، می‌توانند با عضویت در رسانه اینترنتی گپ گاه کالا و خدمات خود را در تمام نقاط دنیا معرفی کنند و یا به فروش برسانند. همچنین این شانس را خواهند داشت تا در سطح جهانی به مشتریان بیشتری دست پیدا کنند.

رسانه اینترنتی گپ گاه هر آنچه یک شخص برای ارتباط با دنیای بیرون نیاز دارد ازجمله پیام‌رسان، تماس و کنفرانس صوتی و تصویری، شبکه اجتماعی، ارتباط بر اساس موقعیت جغرافیایی در کنار سرگرمی‌های متفاوت و جذاب، در قالب نسل جدیدی از ارتباطات به صورت رایگان، ایمن و متن باز برای استفاده مردم سراسر جهان فراهم آورده است.

اشتراک و تماشای ویدئو با رابط کاربری ساده و روان این امکان را به کاربر می‌دهد که لحظات مفرح و شادی را در زمان استفاده از وب سایت گپ گاه تجربه کند. همچنین دورنمای برنامه حرکت در راستای بدل شدن به شبکه اجتماعی اول مردم ایران و در ادامه گسترش به سراسر جهان است.

در این ده سال که از تأسیس این وب سایت می‌گذرد بارها آزمون و خطا کرده‌ایم تا بتوانیم در چنین روزی با ارائه بهترین‌ها آن‌چنان‌که شایسته هر ایرانی باشد در خدمت شما عزیزان باشیم. اگرچه پیش‌تر این آمادگی را به دست آورده بودیم اما درگیر شدن جهان با این ویروس منحوس کمی سرعت ما را کاهش داد و مشکلاتی را به وجود آورد. اما امروز با عبور از همه مشکلات و سازگار شدن تمام دنیا با شرایط موجود، نیاز رسانه‌ای مانند گپ گاه بیش از پیش حس می‌شود و ما را به ادامه راه مصمم‌تر کرده است تا پرانرژی‌تر و با قدرت بیشتری در کنارتان باشیم.

ما در گپ گاه قصد داریم فرهنگ و خونگرمی ایرانی را با نظم و کیفیت اروپایی ترکیب کنیم و محیطی پویا، منظم و با خروجی بالا ایجاد کنیم که بتوانیم محفلی صمیمی و کارآمد را برای ایرانی‌های مقیم اروپا فراهم کنیم.

در کنارمان باشید تا در کنارتان بهترین ها را بسازیم.

 

امتیاز 4 از 5

دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

جدید ترین مقالات مشابه

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved