|  

توسعه همکاری‌های مالی، بانکی و تجاری ایران و عمان

عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی که در صدر هیئتی از مقامات اقتصادی، تجاری و بهداشتی کشورمان به مسقط پایتخت عمان سفر کرده است، در پایان سفر به این کشور تاکید کرد: همکاری‌های مالی، بانکی و تجاری ا...

عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی که در صدر هیئتی از مقامات اقتصادی، تجاری و بهداشتی کشورمان به مسقط پایتخت عمان سفر کرده است، در پایان سفر به این کشور تاکید کرد: همکاری‌های مالی، بانکی و تجاری ایران و عمان در ابعاد مختلف توسعه خواهد یافت.

همتی هدف از این سفر را بازنگری در روابط مالی، بانکی و تجاری دوجانبه و برنامه ریزی برای آینده عنوان کرد و گفت: در طول یکسال گذشته کمک‌های خوبی از سوی بانک مرکزی عمان و وزارت صنعت و تجارت عمان داشته‌ایم که منجر به توسعه راهبردی در روابط دو کشور شده است.

وی افزود: در این سفر با وزیر خارجه و وزیر صنعت و تجارت و سرمایه گذاری و رئیس بانک مرکزی عمان جلسات مختلفی برگزار شد و با توجه به حضور معاونان وزرای سمت و بهداشت و معاون ارزی بانک مرکزی کشورمان، جزئیات و موانع فعالیت‌های مالی و بانکی را بررسی کرده و توافقات خوبی حاصل شده که نتایج آن را در آینده خواهیم دید.

رئیس کل بانک مرکزی کشورمان در پایان با ابراز امیدواری نسبت به توسعه روابط راهبردی دو کشور، گفت: مسئولان کشور عمان در توسعه روابط دو کشور نقش بهتر و مثبت‌تری ایفا خواهند کرد.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved