ورزشی

  |  

لاپورتا: تمام تلاشم را می‌کنم مسی در بارسلونا بماند

رییس جدید بارسلونا تاکید کرد تمام تلاش خود را برای ماندن لیونل مسی در این تیم انجام خواهد داد. خوان لاپورتا، رییس جدید بارسلونا تاکید کرد تمام تلاش خود را برای ماندن لیونل مسی در این تیم انجام خواه...

رییس جدید بارسلونا تاکید کرد تمام تلاش خود را برای ماندن لیونل مسی در این تیم انجام خواهد داد.

خوان لاپورتا، رییس جدید بارسلونا تاکید کرد تمام تلاش خود را برای ماندن لیونل مسی در این تیم انجام خواهد داد. او در همین رابطه گفت:  من سعی خواهم کرد لئو را متقاعد کنم که بماند. تمام تلاشم را می کنم. ما او را متقاعد خواهیم کرد، زیرا او بهترین بازیکن تاریخ است. من لئو را دوست دارم و خیلی دوست دارم که او در تیم بماند. 

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: اگر وضعیت مالی را برطرف کنیم، دوباره می‌توانیم ادعای پیروزی در لیگ قهرمانان را داشته باشیم. در این فصل هنوز می‌توانیم لالیگا و جام حذفی اسپانیا را فتح کنیم. زیر نظر کومان، تیم یک قدم به جلو برداشت، ما به پیروزی‌ها برگشتیم.  

لاپورتا قول داد که می‌خواهد بارسلونا را که ۱.۱۷ میلیارد یورو بدهکار است، از نظر مالی سر و شکل دهد. وی تأکید کرد: این اولویت ما است. شما یک تیم حرفه‌ای دارید که همه چیز را بهبود می‌بخشد. ما سعی خواهیم کرد منابع جدیدی برای درآمد پیدا کنیم و تصمیمات درستی بگیریم. اگر هواداران بتوانند به کمپ نو برگردند، درآمد قبل از کووید نیز برمی‌گردد. 

بارسلونا در بازی بعدی خود یک‌شنبه باید برابر رئال‌سوسیداد به میدان برود.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved