ورزشی

  |  

یوونتوس کیه زا را با پیشنهاد 100 میلیونی چلسی هم نمی فروشد !

باشگاه یوونتوس خیال فروختن بال ایتالیایی خود را ندارد.

پس از درخشش فدریکو کیه زا در رقابت های جام ملت های اروپا، اکنون نگاه های زیادی از جانب باشگاه های اروپایی به او دوخته شده است چرا که یکی از دلایل قهرمانی تیم ملی ایتالیا در رقابت های یورو 2020 قطعا کیه زا و عملکرد درخشان او بوده است.

طبق گزارشاتی که از جانب چند نشریه منتشر شده است گویا باشگاه چلسی رقم 100 میلیون یورو را برای خرید فدریکو کیه زا به یوونتوس پیشنهاد داده است اما این باشگاه حتی حاضر به مذاکره برای این انتقال هم نیست.

 

همچنین از دیگر باشگاه هایی که خواهان کیه زای 23 ساله است، بایرن مونیخ می باشد اما رقم بسیار بالای این بازیکن جوان مانع اصلی این انتقال به شمار می رود. سرمربی جدید بایرن مونیخ یعنی یولیان ناگلسمان درباره ی کیه زا چنین اظهار نظر کرده : فدریکو کیه زا بازیکن فوق العاده و شگفت انگیزی است که عملکرد بسیار خوبی در تیم دارد اما باشگاه یوونتوس قیمت بالایی را برای او در نظر گرفته است.

 

اما یوونتوس این بال ایتالیایی و جوان را تنها با 40 میلیون یورو از فیورنتینا به خدمت گرفته است که با آماری که در فصل گذشته از خودش به جا گذاشته به نظر خرید خوبی برای این باشگاه بوده است. کیه زا در 46 بازی که به میدان رفت موفق شد تا 15 گل و 11 پاس گل بدهد.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved