ورزشی

  |  

بال ملی پوش بانوی پیر تا پایان فصل نمی تواند در ترکیب حاضر شود !

فدریکو کیه زا به علت آسیب دیدگی و پاره شدن رباط صلیبی اش مجبور است تا پایان فصل خانه نشین بماند و از همراهی یوونتوس جا می ماند.

در جریان رقابت های هفته بیست و یکم سری آ، دو تیم رم و یوونتوس به مصاف یکدیگر رفتند که نتیجه بازی با برتری یوونتوس به اتمام رسید اما در آن بازی ستاره ایتالیایی تیم یوونتوس یعنی فدریکو کیه زا دچار آسیب دیدگی جدی از ناحیه رباط صلیبی اش شد.

بال جوان راه راه پوشان تورین در نیمه اول بازی، برخوردی شدید را با مدافع میانی تیم رم یعنی اسمالینگ داشت، پس از آن دچار مصدومیت و به بیرون از زمین هدایت شد. پزشکان نیز براساس معاینات خود در ابتدا پارگی رباط صلیبی را پیش بینی کرده بودند که اکنون این فرضیه رنگ واقعیت به خودش گرفته است.

اکنون باشگاه یوونتوس با منتشر کردن یک بیانیه، به صورت رسمی اعلام کرد که مصدومیت این بال ایتالیایی جدی بوده و قادر نیست تا بانوی پیر را تا آخر فصل جاری همراهی کند. همچنین باشگاه یوونتوس اعلام کرد، کیه زا در طی روز های آتی باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

کیه زا 24 ساله، به تازگی مصدومیت قبلی خود را پشت سر گذاشته بود که اکنون دوباره دچار آسیب دیدگی به مراتب بدتری شد. اکنون این مهاجم ایتالیایی علاوه بر اینکه بازی های تیم یوونتوس را تا پایان فصل از دست می دهد، به بازی های پلی آف تیم ملی ایتالیا در رقابت های جام جهانی 2022 نیز نخواهد رسید.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved