ورزشی

  |  

گریزمان در بازی برابر میلان در ترکیب اتلتیکومادرید حضور خواهد داشت

با توجه به اینکه مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید در بازی برابر لیورپول یک کارت قرمز دریافت کرد و همچنین توسط یوفا از بازی برابر میلان نیز محروم شد اکنون از سوی کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا بخشیده شد.

باشگاه اتلتیکومادرید برای در اختیار داشتن مهاجم فرانسوی اش در بازی برابر میلان اقدام به فرجام خواهی کرد که این عمل سبب بخشش مجازات آنتوان گریزمان توسط یوفا شد.

طبق جدیدترین اخبار ورزشی، مطلع شدیم که مهاجم اتلتیکومادرید یعنی آنتوان گریزمان در جریان بازی برابر لیورپول با انجام یک خطای بسیار خطرناک بر روی روبرتو فیرمینو، کارت قرمزی دریافت کرد و همچنین توسط اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) نیز توبیخ و دو جلسه محروم شد.

اما باشگاه اتلتیکومادرید هم ساکت ننشست و برای بخشش حکم مهاجم خود برای فرجام خواهی اقداماتی را انجام و اعتراض خود را ثبت کرد که در نهایت منجر به بخشیدن حکم گریزمان توسط یوفا شد. اکنون گریزمان می تواند در هفته پنجم مرحله مقدماتی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در مقابل تیم میلان برای اتلتیکومادرید به زمین برود و در ترکیب قرار بگیرد.

آنتوان گریزمان در بازی رفت مقابل لیورپول مرتکب خطایی شدید با کف پا بر روی صورت و گردن فیرمینو شد که به گفته یوفا جریمه این خطا به دلیل خشونت بسیار بالا بیشتر از یک کارت قرمز بوده است اما در این میان باشگاه اتلتیکومادرید هم تاکید داشت که این خطا از جانب مهاجم فرانسوی اش کاملا سهوی بوده است. بدین ترتیب مجازات گریزمان نیز بخشیده شد.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved