ورزشی

  |  

گتوسو جانشین جرارد در گلاسکو رنجرز ؟

جنارو گتوسو که سابقا تیم ناپولی را تحت هدایت خود داشت اکنون در اندیشه بازگشت به نیمکت تیم گلاسکو رنجرز می باشد.

شایعات جدا شدن استیون جرارد، کاپیتان سابق تیم لیورپول از سمت سرمربیگری تیم گلاسکو رنجرز به حقیقت تبدیل شد و سرانجام این مربی انگلیسی به همکاری خود با تیم اسکاتلندی پایان داد و راهی تیم استون ویلا در لیگ برتر انگلیس شد.

اما حال گمانه زنی هایی در رابطه با بازگشت جنارو گتوسو به نیمکت تیم اسکاتلندی رنجرز به گوش می رسد. هرچند گتوسو اکثر سالهای بازی اش را در میلان گذرانده (1999 الی 2012) اما او در گذشته و در سالهای 1997 الی 1998 برای تیم گلاسکو رنجرز نیز به میدان رفته است. از طرفی همسر گتوسو نیز ملیتی اسکاتلندی دارند که قطعا موجب استقبال وی از بازگشت گتوسو خواهد شد.

جنارو گتوسو با 43 سال سن اکنون بیکار است و آخرین تیمی را که تحت هدایت خود داشت ناپولی بود اما بعد از اتمام فصل گذشته، مجبور به ترک آن تیم شد. وی همچنین سابقه مربیگری در تیم هایی همچون پالرمو، میلان، پیزا، کرتع و سیون سوئیس نیز در کارنامه خود دارد.

در ابتدای فصل نیز او به عنوان سرمربی جدید فیورنتینا معرفی شد اما در همان ابتدا و به دلیل داشتن اختلافات بر سر خرید و فروش های این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، از ادامه همکاری با این باشگاه خودداری کرد. حال از گتوسو به عنوان گزینه ای برای تیم هایی همچون گلاسکو رنجرز و اسپارتاک مسکو نام برده می شود.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved