ورزشی

  |  

کیلیان امباپه پیشنهادی دیگر از سوی پاری سن ژرمن را نادیده گرفت !

باشگاه پاری سن ژرمن پیشنهاد جدیدی را برای تمدید قرارداد به سوپراستار تیمش داده است اما این مهاجم فرانسوی علاقه ای از خودش نشان نداده و آن را رد کرده است.

همچنان شایعات و زمزمه ها برای آینده ی امباپه بر سر زبان هاست، چرا که این ستاره فرانسوی در سال پایانی از قراردادش با باشگاه پاری سن ژرمن قرار گرفته است اما مقصد بعدی و یا آینده ی حرفه ای کیلیان امباپه همچنان مشخص نشده است.

در این میان باشگاه پاری سن ژرمن هم آخرین تلاش های خود را می کند تا بتواند مهاجم 22 ساله خودش را در تیم نگه دارد و با دادن پیشنهادی جدید خواستار تمدید قرارداد با وی شده است اما گویا کیلیان امباپه این پیشنهاد را هم رد کرده است.

باشگاه فرانسوی پیشنهاد قراردادی پنج ساله با قابلیت تمدید برای سال ششم را به مهاجم جوانش داده است که ظاهرا مورد استقبال قرار نگرفته است. امباپه قصد دارد تا با جدا شدن از این تیم پاریسی لیگ لوشامپیونه را ترک کند و راهی لالیگا و رئال مادرید شود. اما تا به امروز پیشنهاد رسمی از جانب این باشگاه اسپانیایی دریافت نکرده است و همچنین چیزی تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانه باقی نمانده است.

به احتمال بسیار بالا پاری سن ژرمن چاره ای به جز فروش کیلیان امباپه ندارد چرا که این مهاجم فرانسوی نمی خواهد در این تیم بماند. از طرفی نیمار هم به مدیران باشگاه پیشنهاد داده است تا ریچارلیسون را از اورتون خریداری کنند و جایگزین هم تیمی فرانسوی اش کنند.

کیلیان امباپه از سال 2017 در باشگاه پاری سن ژرمن حضور پیدا کرد و با درخشش اش توانست در 173 بازی 133 گل را به ثمر برساند اما باید دید که سرانجام آینده این مهاجم 22 ساله در کجا دنبال خواهد شد.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved