دانش

  |  

کووید-۱۹: پاکستان، کنیا، بنگلادش و فیلیپین به لیست قرمز انگستان پیوستند

بازدیدکنندگان بین المللی که در ۱۰ روز گذشته از این کشورها خارج شدند یا از آنها عبور کرده اند، از ورود به انگستان منع می شوند.

پاکستان، کنیا، بنگلادش و فیلیپین به لیست قرمز انگستان پیوستند

این اقدام که از ساعت ۴ صبح جمعه ۹ آوریل به اجرا در خواهد آمد، در پاسخ به نگرانی در مورد انواع جدید کووید و نوع های گوناگون آن است، مانند مواردی کهبرای اولین بار در آفریقای جنوبی و برزیل شناسایی شد.

 

این به این معناست که بازدیدکنندگان بین المللی که در ۱۰ روز گذشته از این کشورها یا از ترانزیتشان عبور کرده اند، از ورود منع می شوند. شهروندان انگلیس وایرلند و کسانی که اقامت انگلیس را دارند اجازه ورود دارند، اما باید برای ۱۰ روز اقامت در یک هتل قرنطینه مورد تأیید دولت قرار بگیرند و آنها باید در روز دوم و روزهجدهم قرنطینه ی خود تست کرونا بدهند. 

 

پروازهای وارد شده از این چهار کشور ممنوع نخواهد بود، به همین دلیل شهروندان انگلیس و ایرلند و ساکنین انگلیس توصیه می شوند در صورت تمایل به بازگشت ازمسیرهای تجاری استفاده کنند.

 

وزارت حمل و نقل گفت: "دولت به طور مداوم روشن سازی کرده است و برای كنترل ویروس و محافظت از سلامت عمومی این کشور ها را برای به لیست قرمز اضافهكرده است."

 

تعطیلات خارج از کشور تحت اقدامات قرنطینه بودن در انگلیس حداکثر تا ۱۷ ماه مه ممنوع است. روز دوشنبه قانون جدیدی برگزار شد که هر کسی بخواهد قبل از۳۰ ژوئن از انگستان خارج شود باید 'دلیل خوبی' داشته باشد وگرنه ۵ هزار پوند جریمه خواهد شد.

 

منبع Sky

امیر مسعودی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved