ورزشی

  |  

کریستین اریکسن از اینتر جدا می شود اما بازنشسته نه !

هافبک دانمارکی اینتر با این باشگاه به توافق برای فسخ قرارداد خود رسید و سری آ را ترک کرد اما به گفته مدیر برنامه های این بازیکن، اریکسن همچنان قصد دارد به بازی کردن ادامه دهد حتی با وجود نارسایی قلبی که بعد از حادثه یورو 2020 برای او پیش آمد!

کریستین اریکسن در رقابت های جام ملت های اروپا سال 2020 بود که دچار ایست قلبی شد و پس از آن تحت نظر پزشکان و مداوا قرار گرفت. اکنون اریکسن با داشتن دستگاه ضربان ساز الکتریکی قلب در بدنش نمی تواند در لیگ دسته یک ایتالیا یعنی سری آ بازی کند. به همین منظور هافبک دانمارکی و باشگاه اینتر برای فسخ قرارداد به توافق با یکدیگر رسیدند.

از زمانی که این سانحه برای اریکسن پیش آمده، او به مستطیل سبز بازنگشته است اما مدیر برنامه های این هافبک دانمارکی به صراحت اعلام کرد که اریکسن قصد بازنشسته شدن را ندارد و هنوز می خواهد پا به توپ باشد.

در حال حاضر چیزی که پیداست این است که کریستین اریکسن اجازه بازی کردن در رقابت های سری آ را نخواهد داشت چرا که استفاده از دستگاه های ضربان ساز قلب در این لیگ ممنوع است. حال باید دید که اریکسن پس از وداع با سن سیرو، باشگاه اینتر و هوادارانش، قصد عزیمت به کدام تیم را خواهد داشت.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved