ورزشی

  |  

کریستیانو رونالدو مجبور است کمی بیشتر برای حضور در اولین بازی اش در منچستریونایتد صبر کند !

رونالدو برای بار دوم به اولدترافورد بازگشته است اما برای اولین بازی رسمی پس از بازگشت به شیاطین سرخ باید کمی بیشتر صبر کند.

ستاره پرتغالی که به تازگی از یوونتوس جدا شده و به تیم سابق خود یعنی منچستریونایتد بازگشته است، باید تا روز سه شنبه در هفته ی آینده صبر کند تا بتواند برای اولین دیدار رسمی خود در ترکیب شیاطین سرخ حاضر شود.

به دلیل پروتکل های بهداشتی حاکم در انگلیس، رونالدو پس از بازگشت از تورین باید در قرنطینه خانگی می ماند و از همین رو این مهاجم پرتغالی نتوانست زمان زیادی در تمرینات گروهی تیمش شرکت داشته باشد، پس واضح است که او نمی تواند در بازی روز شنبه که مقابل نیوکاسل برگزار می شود حاضر شود.

ستاره جدید منچستریونایتد باید تا روز سه شنبه هفته بعد صبر کند تا بتواند در اولین بازی اش برای شیاطین سرخ به میدان برود، این روز در واقع اولین هفته از رقابت های مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان اروپا است و این بازی قرار است در خانه یانگ بویز سوئیس برگزار شود.

اما اولین بازی کریستیانو رونالدو در اولدترافورد و لیگ برتر انگلیس هم در روز 22 سپتامبر (سوم مهر ماه) در مقابل تیم وستهام یا استون ویلا برگزار خواهد شد.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved