ورزشی

  |  

کریس رونالدو با سرعت خیره کننده اش یک بازگشت با شکوه را در منچستریونایتد داشت !

کریستیانو رونالدو با حضور دوباره در تیم منچستریونایتد ثابت کرد همچنان آمادگی بالایی دارد و با به ثمر رساندن دو گل، نشان داد که چرا هنوزم جزو بهترین بازیکنان حال حاضر است.

در ادامه رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در چهارمین بازی اش در فصل موفق شد تیم نیوکاسل را با نتیجه چهار بر یک در هم بکوبد. همچنین در این دیدار کریستیانو رونالدو هم که پس از چند سال حضورش در تیم های دیگر به شیاطین سرخ بازگشته بود شرکت داشت.

ستاره ی پرتغالی موفق شد در دقایق اضافه نیمه اول به واسطه ی اشتباه دروازه بان تیم مقابل برای دفع توپ، گل اول شیاطین سرخ را به ثمر برساند. همچنین در نیمه دوم بازی هم در دقیقه 62، رونالدو 36 ساله با یک استارت فوق العاده توانست پاس لوک شاو را به یک گل زیبا و دیدنی تبدیل کند.

اما چیزی که گل دوم مهاجم پرتغالی شیاطین سرخ را خیلی خاص کرده بود، مربوط به سرعت خیره کننده ی کریس رونالدو بود. براساس گزارش شبکه بی بی سی انگلستان، سرعت استارت کریس رونالدو در گل دوم به 32.5 کیلومتر رسید و همین کافی است که رونالدو با داشتن 36 سال سن نشان دهد چقدر بدن او از آمادگی بالایی برای بازی ها برخوردار است.

همچنین نایب رئیس باشگاه یوونتوس یعنی پاول ندود، واکنش جالبی به گل های رونالدو در منچستریونایتد نشان داد، او در واکنش به گل های به ثمر رسیده توسط ستاره پرتغالی گفت : اصلا جای تعجبی ندارد که کریس رونالدو دوباره گل زده باشد و من اصلا شوکه نشدم !.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved