اقتصاد

  |  

کرونای جهش یافته و تاثیرگذاری آن بر بازار ارز های دیجیتال !

سویه جدید ویروس کووید - 19 که با نام امیکرون شناخته می شود باعث وحشت سرمایه گذاران در سراسر جهان شده است و اکنون این واکنش ها سبب شده تا بیت کوین نسبت به بالاترین رقم تاریخ خود 20 درصد افت قیمت را تجربه کند.

پس از فراز و نشیب های زیاد در بازار ارز های مجازی، به ویژه محبوب ترین و اولین ارز دنیا یعنی بیت کوین که اخیرا در زمینه رشد قیمت نیز رکورد شکنی کرده بود، اکنون این رمزارز محبوب به نسبت قیمت 69 هزار دلاری خود 20 درصد کاهش ارزش داشته است چرا که امیکرون سبب نگرانی سرمایه گذاران در بازار رمزارز ها شده است.

در حال حاضر قیمت بیت کوین به زیر 54 هزار دلار رسیده و شاهد افت روزانه 8 درصد برای این سکه دیجیتالی هستیم. البته این افت قیمت تنها مختص بیت کوین نیست و دیگر ارز ها نظیر اتر با 10 درصد افت قیمت به 4059 دلار و XPR هم با تقریبا 10 درصد کاهش ارزش به 90 سنت رسیده است. دیگر سکه های مجازی مانند داج کوین و Shiba inu نیز به ترتیب با 8.3 درصد و 5 درصد نزول قیمت همراه بوده اند.

براساس گفته های تحلیلگران اقتصادی این کاهش قیمت ها در بازار ارز های مجازی به دلیل کرونای جهش یافته جدید (امیکرون) است که سبب شده نگرانی ها در سراسر جهان برای سرمایه گذاران افزایش پیدا کند و آنها با فروش دارایی های پر ریسک تر و همچنین سهام های بازار خودشان باعث این کاهش ارزش قیمت در بازار ارز های دیجیتالی بشوند.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved