ورزشی

  |  

کاپیتان سابق توپچی ها در رادار نیوکاسل ؟

باشگاه نیوکاسل قصد دارد تا در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانه، اوبامیانگ را به خدمت بگیرد.

تیم انگلیسی نیوکاسل با هدایت ادی هاو اکنون در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر انگلیس در رتبه نوزدهم قرار گرفته و وضعیت جالبی ندارد. از این رو مدیران باشگاه نیوکاسل تصمیم دارند تا تیم و به خصوص خط حمله را تقویت کنند تا از بحرانی فعلی جان سالم به در ببرند.

طبق اخبار بدست آمده، گزینه مد نظر این باشگاه مهاجم گابنی توپچی های لندن یعنی پی‌یر امریک اوبامیانگ است. ظاهرا این باشگاه انگلیسی که به تازگی یک مالک عربستانی نیز پیدا کرده، با باشگاه آرسنال تماسی را برقرار کرده تا وضعیت مذاکرات برای انتقال اوبامیانگ در فصل زمستان بررسی کند. نیوکاسل قصد دارد تا کاپیتان اسبق آرسنال را تا پایان فصل جاری به صورت قرضی و با بند خرید 20 میلیون پوندی در اختیار بگیرد.

از طرفی پی‌یر امریک اوبامیانگ در آرسنال وضعیت خوبی ندارد چرا که میکل آرتتا و سران باشگاه از حرکت تازه این بازیکن بسیار خشمگین هستند. بی انضباطی های اخیر این مهاجم 29 ساله سبب شده تا بازوبند کاپیتانی از وی گرفته شود و همچنین در چندین بازی با محرومیت مواجه شده است.

اوبامیانگ که انقضای قراردادش با آرسنال در سال 2023 می باشد، در سال 2018 از بوروسیا دورتموند راهی لیگ برتر انگلیس و آرسنال شد و تا به امروز در 163 بازی برای توپچی ها به میدان رفته است. وی در این تعداد بازی موفق به زدن 92 گل و 20 پاس گل نیز شده است.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved