اقتصاد

  |  

کاهش در فروش فروشگاه های انگلستان برای چهارمین ماه !

در ماه اوت سال جاری، میزان فروش مغازه ها و خرده فروش ها در کشور انگلستان کاهش یافته است و این اتفاق برای چهار ماه متوالی است که ادامه داشته است.

به گزارش مرکز ملی آمار کشور انگلستان، فروش فروشگاه های مواد غذایی به دلیل محدودیت هایی که برای غذا فروشی ها در شیوع کرونا وضع شده بود، با 1.2 درصد کاهش رو به رو بوده است چرا که بیشتر افراد مجبور بودند غذا را در داخل منزل بخورند.

همچنین به گفته این مرکز آماری تمامی خرده فروشی ها در کشور انگلیس در ماه ژوئیه سال جاری با 2.8 درصد کاهش و در ماه اوت هم با 0.9 درصد کاهش فروش همراه بوده است.
در حال حاضر مشکل خریداران و فروشگاه ها کمبود است، به دلیل کمبود نیروی کار و همچنین اختلال در زنجیره تامین مواد مورد نیاز، هم فروشندگان و هم خریداران متحمل ضرر شده اند.

براساس نظرسنجی های انجام شده توسط مرکز ملی آمار در انگلستان، خرده فروشان برای تامین مواد مورد نیاز خود به مشکل خورده اند و طبق نتایج این نظرسنجی، 6.5 درصد از خرده فروشان در دو هفته اخیر نتوانستند مواد و کالای مورد نیاز فروشگاه را تامین کنند.

اما طبق نتایج این آمار، بزرگترین ضررها متعلق به فروشگاه های زنجیره ای بوده است، 18.2 درصد کاهش در فروشگاه های زنجیره ای مواد خوراکی و 11.1 درصد کاهش فروش در فروشگاه های زنجیره ای پوشاک به چشم می خورد.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved