ورزشی

  |  

کاماوینگا در راه پیوستن به رئال مادرید !

مدیران باشگاه رئال مادرید می خواهند تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در تابستان هافبک جوان فرانسوی تیم رن را در اختیار بگیرند.

براساس گزارشات بدست آمده، ظاهرا باشگاه رئال مادرید دیگر امیدی برای جذب ستاره پاری سن ژرمن، کیلیان امباپه ندارد و می خواهد هرچه سریعتر، تا قبل از بسته شدن پنجره ی انتقالات تابستانه، هافبک 18 ساله تیم رن فرانسه را به ترکیب جدید کارلو آنچلوتی اضافه کند.

طبق گفته ی چند منبع خبری نزدیک به باشگاه مادریدی، این انتقال برای کهکشانی ها 30 میلیون یورو هزینه خواهد داشت و می خواهند ستاره ی تیم فرانسوی رن را به مدت پنج سال به عضویت این باشگاه دربیاورند.

ادواردو کاماوینگا قرار است امروز تست های پزشکی رئال مادرید را در حالی که در اردوی تیم فوتبال زیر 21 ساله های فرانسه است، پشت سر بگذارد و دیر یا زود هم این خرید به صورت رسمی توسط باشگاه اسپانیایی اعلام می شود چرا که باشگاه رن فرانسه هم از بابت این انتقال کاملا راضی است و نمی خواهد در سال آینده این هافبک 18 ساله را به صورت مجانی از دست بدهد.

کهکشانی ها زمان زیادی است که ستاره ی تیم رن فرانسه را تحت نظر دارند و حتی در زمان سرمربیگری زین الدین زیدان هم، این سرمربی فرانسوی قصد داشت تا این هافبک جوان را به ترکیب تیمش اضافه کند.

ادواردو کاماوینگا اولین بازی حرفه ای خودش را در سن 16 سالگی با تیم رن فرانسه انجام داده است و تا به امروز در 87 بازی برای این این تیم به میدان رفته است. همچنین این هافبک فرانسوی سابقه ی بازی در تیم ملی را هم داشته است و در سه بازی خودش در تیم ملی فرانسه موفق به زدن یک گل شده است.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved