دانش

  |  

چهار خوراکی برای جلوگیری از سرماخوردگی در فصل پاییز

چهار خوراکی که مورد تایید پزشکان چینی نیز واقع شدند، به شما کمک خواهند کرد تا در فصل پاییز ایمنی بیشتری در مقابل سرماخوردگی داشته باشید.

براساس تایید پزشکان چینی، خوراکی هایی نظیر چای، عسل، میوه ها و ماهی می توانند برای پیشگیری از ابتلا به سرماخوردگی در پاییز به طرز شگفت انگیزی مفید واقع شوند.
پزشکان هرکدام از این خوراکی ها و خواص آنها را به دقت بررسی و نتایج را اعلام کردند.

عسل را اگر در صبحگاه و با کمی آب ولرم مصرف کنید سلامت بدن شما تضمین خواهد شد چرا که ریه های شما را مرطوب و سرفه هایتان را بهبود می بخشد. همچنین باعث خارج شدن تمامی سموم در داخل بدن شده و پوست شما را هم تحت تاثیر قرار می دهد و مواد مورد نیاز برای تغذیه پوست تان را فراهم می کند.

با مصرف چای هم شما دیگر با کمبود مایعات در بدن تان مواجه نمی شوید و از طرفی می توانید عملکرد معده و سیستم گوارشی و یا طحال خود را تنظیم کنید.

برای تقویت سیستم ایمنی بدن باید ویتامین بیشتر مصرف کنید و چه منبعی بهتر از میوه ها، پزشکان توصیه کردند گلابی و سیب را بیشتر مورد توجه قرار دهید چرا که علاوه بر تامین ویتامین های بدن، بلغم را هم از بین می برند. همچنین میوه ها برای افرادی که مبتلا به بیماری های قلبی و عروقی هستند نیز بسیار مفید خواهد.

در پایان از مصرف ماهی هم غافل نشوید چرا که موجب پایین آمدن سطح کلسترول شما می شود. این خوراکی ها همگی کمک می کنند تا شما در پاییز بدنی مقاوم تر در برابر بیماری هایی نظیر سرماخوردگی داشته باشید.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved