ورزشی

  |  

پس از جذب مویزه کین به عنوان جایگزین رونالدو، یوونتوس به دنبال ایکاردی است !

بانوی پیر می خواهد مهاجم اسبق تیم اینتر را که اکنون در پاری سن ژرمن است به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

پس از جدا شدن کریستیانو رونالدو از جمع راه راه پوشان تورین، اکنون یوونتوس بدنبال جذب مهاجم برای تقویت خط حمله ی خودش است و می خواهد تا پایان فصل نقل و انتقالات که زمان زیادی هم ازش باقی نمانده این کار را انجام دهد.

این تیم ایتالیایی در حال حاضر با مویزه کین به توافق رسیده است و اکنون این بازیکن اورتون را ترک کرده و به تورین آمده است تا توافق خودش را نهایی کند. اما همچنان باشگاه یوونتوس می خواهد یک مهاجم دیگر به ترکیب تحت هدایت ماسیمیلیانو آلگری اضافه کند و در نظر دارد مائورو ایکاردی را از پاری سن ژرمن به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

پس از جدایی لیونل مسی از بارسلونا و پیوستنش به پاری سن ژرمن بعید است برای مائورو ایکاردی در ترکیب اصلی جایی باقی بماند از همین رو یوونتوس قصد دارد تا برای جذب این بازیکن آرژانتینی با پاری سن ژرمن به میز مذاکره برود. همچنین یوونتوس می خواهد اگر مذاکرات به خوبی پیش رفت کاری کند تا بتواند ایکاردی را در سال آینده از پاری سن ژرمن بخرد.

مائورو ایکاردی در سال 2019 بود که بدلیل اختلافات از ترکیب آنتونیو کونته در اینتر کنار گذاشته شد و بعد از آن به صورت قرضی راهی پاری سن ژرمن شد تا در نهایت این تیم فرانسوی مجاب شد قراردادی تا سال را 2024 با این مهاجم آرژانتینی ببندد.

مائورو ایکاردی تا به امروز در 66 بازی برای پاری سن ژرمن به میدان رفته است و موفق شده تا 35 گل برای این تیم به ثمر برساند.

البته گفته می شود ژوزه مورینیو هم به جذب ایکاردی 28 ساله علاقه مند است اما باید دید نهایتا این مهاجم دوباره به ایتالیا بازخواهد گشت یا خیر.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved