ورزشی

  |  

پاری سن ژرمن با مدافع برزیلی اش قرارداد جدیدی را امضا می کند

مارکینیوش آمادگی ماندن در پاری سن ژرمن را تا چند سال دیگر خواهد داشت، از این رو قراردادش با پاریسی ها را تمدید کرده است.

مدتی است که مدافع برزیلی پاری سن ژرمن با عملکرد مناسبی که از خودش نشان داده، نظر برخی باشگاه های اروپایی نظیر چلسی و رئال مادرید را به خودش جلب کرده است اما مارکینیوش تا سال 2024 در پارک دو پرنس ماندنی است و اخیرا خبر تمدید قرارداد او با پاری سن ژرمن، حضور طولانی مدت این مدافع وسط در پاریس را تایید می کند.

طبق جدیدترین گزارشات ورزشی، اکنون باشگاه پاری سن ژرمن به دنبال تمدید قرارداد مارکینیوش است و مذاکرات بین طرفین آغاز شده است. انتظار می رود مارکینیوش تا سال 2026 یا 2027 با پاری سن ژرمن تمدید کند و قرارداد جدیدش شامل بند های پاداش در رابطه با رقابت های لیگ لوشامپیونه و لیگ قهرمانان اروپا نیز خواهد بود.

مارکینیوش نه فصل و 338 بازی را با پیراهن پاری سن ژرمن داشته و اینطور که پیداست قصد ندارد راهی تیم دیگری شود. کاپیتان پاریسی ها در این مدت موفق به زدن 34 گل نیز برای تیمش شده است.

برخی گزارشات هم حاکی از آن است که باشگاه چلسی در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانه اخیر پیشنهادی 100 میلیون یورو برای در اختیار گرفتن مدافع برزیلی پاری سن ژرمن به این تیم داده است اما ظاهرا سریعا با پاسخ منفی از جانب باشگاه و مارکینیوش مواجه شده اند.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved