ورزشی

  |  

وضعیت کریستین اریسکن پس از ماه ها دوری از مستطیل سبز مشخص شد

براساس اخبار جدید متاسفانه مطلع شدیم که هافبک دانمارکی اینتری ها نمی تواند برای این تیم ایتالیایی به میدان برود واحتمالا باید از سری آ خارج شود.

اگر به یاد داشته باشید در جریان رقابت های جام ملت های اروپا 2020 و در مراحل مقدماتی این دوره از مسابقات، تیم ملی دانمارک در مقابل تیم ملی فنلاند به میدان رفت اما در جریان بازی اتفاقی ناگوار برای هافبک دانمارک افتاد، کریستین اریسکن دچار حمله قلبی شد و به لطف کادر پزشکی و تلاش های سیمون کیائر و همچنین دستگاه شوک بار دیگر اریسکن به زندگی برگشت.

پس از بهبودی این ستاره دانمارکی، به دستور پزشک معالج وی یک دستگاه ضربان ساز قلب در بدن اریسکن جایگذاری شد تا مانع از تکرار چنین اتفاقی شود اما افرادی که از این دستگاه استفاده می کنند نمی توانند در رقابت های لیگ دسته اول ایتالیا به بازی کردن ادامه دهند چرا که به عنوان مستعد نارسایی قلبی شناخته می شوند و بازی کردن را برای آنها خطرناک تلقی می کنند.

کریستین اریسکن امیدوار بود پس از بهبودی کامل پزشکان دستگاه ضربان ساز را از بدن وی خارج کنند و یا بتواند به عنوان استثنا به بازی در اینتر و سری آ ادامه دهد اما متاسفانه خبرهای بدی برای او وجود دارد که مانع از بازگشت وی به جمع همی تیمی هایش در اینتر می شود چرا که مقامات کمیسیون پزشکی لیگ فوتبال ایتالیا به او اجازه بازی کردن در هیچ یک از تیم های سری آ را تا پایان فصل نداده است.

از طرفی هم حقوق فعلی این بازیکن توسط یوفا پرداخت می شود و ظاهرا اینتر علاقه ای برای نگه داشتن ستاره دانمارکی خود ندارد و می خواهد او را برای فروش بگذارد.

هنوز اریسکن واکنشی به این خبرها نشان نداده است اما مشخص است که دیگر نمی تواند در اینتر و یا سری آ بازی کند و باید تصمیمی جدید برای آینده خودش بگیرد و راهی لیگ و تیمی شود که بازیکنانی با شرایط او اجازه بازی کردن داشته باشند. ظاهرا لیگ برتر انگلیس و لیگ دسته یک هلند جزو آن دسته لیگ هایی هستند که شرایط افرادی مانند اریسکن را قبول می کنند.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved