اقتصاد

  |  

وارد شدن ضرری 6.3 میلیاردی به اقتصاد انگلیس در پی شیوع ویروس کرونا !

با توجه به اینکه روش قرنطینه افراد در انگلیس برطبق نرم افزار سرویس سلامت همگانی این کشور صورت می گیرد، اخیرا باعث شده تا زنجیره های شغلی را برهم زند و اگر ادامه پیدا کند موجب ضرری برابر با 6.3 میلیارد دلار خواهد شد.

قانون جدیدی که برای قرنطینه های فردی در انگلستان توسط نرم افزار سرویس سلامت همگانی (NHS) صورت می گیرد اگر برداشته نشود باعث ضرر اقتصادی این کشور می شود.

برطبق اطلاعاتی که مرکز تحقیقات و تجاری انگلیس منتشر کرده، اقتصاد این کشور ضرری برابر با 4.6 میلیارد پوند ( 6.3 میلیارد دلار ) را از جانب همه گیر شدن ویروس کرونا دریافت خواهد کرد.

با توجه به آمار جدید و روز افزونی که توسط نرم افزار سرویس سلامت همگانی انگلیس منتشر شده است موارد کرونا در کشور انگلستان در حال افزایش است و این باعث اختلال در زنجیره های شغلی خواهد شد چرا که تاکنون این نرم افزار نشان داده که 607486 نفر بیمار باید قرنطینه ی فردی بشوند.

در ماه جولای بود که اقتصاد در انگلستان کمی دچار رکود شد و در حال حاضر با این وضعیت دولت این کشور نگران است که تعداد نیروی کار کاهش پیدا کند. از این رو شهردار انگلیس خواستار لغو قرنطینه ی فردی افرادی که به طور کامل واکیسینه شده اند شد، در غیر اینصورت دولت انگلیس با مشکلات عمده ای رو به رو خواهد شد.

همچنین این احتمال وجود دارد که افراد برای اینکه مجبور نباشند تا در قرنطینه ی خانگی و فردی باشند، این نرم افزار را غیرفعال کنند.
 

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved