ورزشی

  |  

هت تریک کریس رونالدو مقابل لوکزامبورگ و رکوردی جدید !

ستاره پرتغالی با ثبت یک هت تریک مقابل تیم ملی لوکزامبورگ در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 موفق شد تا رکوردی جدید را به نام خودش ثبت کند.

مرحله انتخابی رقابت های جام جهانی 2022 در جریان است و تیم ملی پرتغال در هشتمین بازی خود در این دوره از مسابقات که شب گذشته برگزار شد، با کمک کریستیانو رونالدو توانست با نتیجه 5 بر 0 مقابل لوکزامبورگ به پیروزی دست پیدا کند.

در این میان رونالدوی 36 ساله توانست با ثبت هت تریکی دیگر، رکورد بیشترین تعداد هت تریک در تیم ملی فوتبال به نام خودش ثبت کند.

شب گذشته کریس رونالدو موفق شد تا دو گل تیم ملی اش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند و همچنین در دقایق پایانی یک گل دیگر به تعداد گل هایش اضافه کرد تا دهمین هت تریک خود را با پیراهن ملی به ثبت برساند.

رکورداران قبلی بیشترین هت تریک با پیراهن ملی، اسون رایدل از تیم ملی سوئد و علی مبخوت از تیم ملی امارات بودند.

ستاره پرتغالی تاکنون در 182 بازی برای تیم کشورش به میدان رفته و موفق به زدن 115 گل هم شده است. رونالدو مجموعا (مسابقات ملی و باشگاهی) موفق شده تا 58 بار هت تریک بکند که از این تعداد 10 مورد آن حتی بیشتر از سه گل را شامل میشده که اصطلاحا به آن "پوکر" می گویند.

کریستیانو رونالدو پس از شکستن رکورد علی در تعداد گل های ملی زده شده، اکنون رکورد هت تریک را هم در اختیار گرفته و می خواهد رکورد بیشترین بازی با پیراهن ملی را هم بشکند. در حال حاضر او با 182 بازی ملی در رتبه چهارم قرار دارد.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved