ورزشی

  |  

نیمار تا پایان سال نمی تواند در ترکیب پاری سن ژرمن حاضر شود !

با توجه به مصدومیت اخیر ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، این بازیکن حداقل تا 6 هفته دیگر غیبت خواهد داشت.

دیدار پاری سن ژرمن و سن آتین شب گذشته برگزار شد که نتیجه این بازی 3 بر 1 به سود شاگردان پوچتینو رقم خورد. اما در جریان این بازی، نیمار به وسیله تکل شدیدی که از جانب بازیکن سن آتین دریافت کرد دچار آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا شد و از ادامه بازی نیز انصراف داد.

حال پس از بررسی های انجام شده توسط کادر پزشکی تیم پاری سن ژرمن و به نقل از چندین رسانه ورزشی در فرانسه، ستاره برزیلی پاریسی ها حداقل تا 6 هفته دیگر نمی تواند تیمش را همراهی کند چرا که مصدومیت وی از ناحیه مچ پا جدی می باشد.

هرچند هنوز در رابطه با وضعیت نیمار خبری رسمی از جانب باشگاه پاری سن ژرمن اعلام نشده اما سرمربی این تیم نیز پس از پایان دیدار شب گذشته و در نشست خبری، در رابطه با وضعیت ستاره تیمش ابراز ناراحتی کرد و گفت که او در ناحیه مچ پا احساس درد و ناراحتی شدیدی دارد.

اینطور که پیداست بخت با این بازیکن برزیلی در فصل جاری یار نبوده چرا که با توجه به مصدومیتی که برایش پیش آمده تا پایان سال میلادی جاری نیز نمی تواند در ترکیب پاری سن ژرمن حاضر شود، به عبارتی دیگر سال 2021 برای نیمار تمام شده است. هرچند این بازیکن از آغاز فصل جاری نیز چندان موفق عمل نکرده و در 14 بازی که برای پاریسی ها به میدان رفته تنها 3 گل را به نام خودش ثبت کرده است.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved