ورزشی

  |  

میان دو تیم بزرگ اسپانیا اختلاف 18 امتیازی به وجود آمد !

در شب گذشته دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید به مصاف یکدیگر رفتند که نتیجه این دیدار به سود کهکشانی ها رقم خورد و آنها اکنون با رقیب دیرینه خودشان یعنی بارسلونا 18 امتیاز اختلاف دارند.

در جریان هفته هفدهم رقابت های لالیگا، دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در یکی از حساس ترین دیدار ها به مصاف هم رفتند. در این دیدار کهکشانی ها موفق شدند با نتیجه 2 بر 0 به پیروزی مقابل رقیب همشهری خودشان دست پیدا کنند. در طرف دیگر تیم بارسلونا با اوساسونا نیز به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان ژاوی علی رغم بازی نسبتا خوبشان به تساوی مقابل حریف خود راضی شدند.

اما چیزی که بیشتر از همه در جدول رقابت های لالیگا به چشم می خورد، اختلاف امتیاز آشکار میان دو رقیب دیرینه و پر افتخار لالیگا است. رئال مادرید پس از برد مقابل اتلتیکو مادرید اکنون 42 امتیازی شده و در صدر جدول این رقابت ها قرار دارد اما بارسلونا با تساوی و کسب یک امتیاز، اکنون 24 امتیاز در اختیار دارد و در رتبه هشتم جدول رقابت های لالیگا قرار گرفته است.

پس از 17 سال این اولین بار است اختلاف امتیاز میان این دو تیم بزرگ اسپانیایی به عدد 18 می رسد.

اینطور که پیداست از همین لحظه به بعد تیم بارسلونا باید قید قهرمانی در لیگ برتر اسپانیای را بزند. حتی با وجود یک بازی عقب مونده که برای این تیم وجود دارد، در صورت برد در آن بازی همچنان 15 امتیاز از صدرنشین این رقابت ها عقب است.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved