ورزشی

  |  

مهدی قایدی در راه پیوستن به الغرافه قطر ؟

پس از به توافق رسیدن با مهدی تاهرات، مدافع تیم ملی الجزایر، احتمال می رود الغرافه برای جای خالی سهمیه ی آسیایی خود مهدی قایدی را در نظر بگیرد.

آنکه آندره آ استراماچونی هدایت تیم الغرافه را بدست گرفته است و در همین ابتدای کار چهار تن از باریکنان خارجی از این تیم را از ترکیب خارج کرده است و به دنبال جذب گزینه های مورد نظر خودش است و باشگاه هم تلاش می کند تا خواسته های این سرمربی ایتالیایی را تا حد ممکن برآورده کند.

سفیان هنی و جاناتان کوجیای با حضورشان در ترکیب، سه جای خالی دیگر را در فهرست بازیکنان خارجی این تیم به جا می گذارند. اگر مهدی تاهرات را هم که به تازگی به جمع این تیم اضافه شده است در نظر بگیریم، دو جای خالی دیگر باقی می ماند که یکی از آنها مربوط به سهمیه ی آسیایی تیم الغرافه است و در صورتی که مدیران الغرافه با مهدی قایدی به توافق برسند، این جای خالی هم پر خواهد شد و تنها یک نفر دیگر می ماند تا ترکیب جدید استراماچونی کامل شود.

جالب است بدانید که تیم الغرافه قطر از سال 2010 تا به امروز نتوانسته است عنوان قهرمانی در لیگ ستارگان قطر را بدست بیاورد و حتی موفق نشده تا سهمیه ی رقابت های آسیایی را کسب کند.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved