ورزشی

  |  

مهدی طارمی پیامی را بعد از پیروزی برابر تیم بواویشتا منتشر کرد

تیم پورتو موفق شد در بازی مقابل بواویشتا به پیروزی دست پیدا کند و طارمی هم پس از این پیروزی که در برابر یاران علیرضا بیرانوند به دست آمده بود، پیامی را منتشر کرد.

در جریان هفته دهم لیگ برتر پرتغال، شب گذشته تیم پورتو در خانه خود به مصاف بواویشتا رفت و با نتیجه 4 بر 1 پیروز میدان شد و اکنون با 26 امتیاز در صدر جدول رقابت های لیگ برتر پرتغال قرار دارد.

در این بازی هم مانند بازی های قبل، مهاجم ایرانی پورتو توانست درخشان ظاهر شود و با دادن 2 پاس گل و موقعیت سازی برای هم تیمی هایش در 71 دقیقه ای که در زمین حاضر بود عملکرد خوبی را از خودش نشان داد. البته مهدی طارمی در بازی یک گل را هم به هموطن خودش یعنی علیرضا بیرانوند که سنگربان بواویشتا می باشد، زد اما طبق نظر داوران بازی گل او آفساید و مردود اعلام شد.

بعد از تمام شدن بازی، مهاجم ایرانی پورتو با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود چنان گفت : ما باید در برابر تمام موانعی که بر سر راهمان قرار دارد ایستادگی کنیم و بر آنها غلبه کنیم و ادامه دهیم تا به پیروزی دست پیدا کنیم.

اکنون طارمی در صدر جدول برترین گلزنان لیگ پرتغال با 7 گل زده شده و 3 پاس گل قرار گرفته و در تعقیب او هم تیمی خودش یعنی لوئیس دیاس است که با 7 گل زده و 2 پاس گل رقابتی تقریبا برابر را با طارمی آغاز کرده است.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved