ورزشی

  |  

مصدومیت دوباره مهاجم آرژانتینی بانوی پیر !

پائولو دیبالا که مدت کوتاهی است از مصدومیت قبلی خود بهبودی پیدا کرده بود، اکنون بار دیگر دچار آسیب دیدگی شده است.

ستاره تیم یوونتوس یعنی پائولو دیبالا در جریان بازی شب گذشته که در خانه ونتزیا نیز برگزار شد، علاوه بر اینکه موفق نشد امتیازی را به همراه تیمش بدست آورد، بلکه باز هم دچار مصدومیت شد.

دیدار شب گذشته یوونتوس در برابر ونتزیا در خارج از خانه بانوی پیر با تساوی 1 بر 1 به اتمام رسید. مهاجم آرژانتینی یوونتوس تنها 12 دقیقه را در مستطیل سبز سپری کرد و پس از آن با یک تعویض جای خودش را به کایو جورج داد.

طبق گزارشات بدست آمده، آسیب دیدگی دیبالا در واقع مربوط به همان مصدومیت عضلانی ابتدای دوران بازی اش می شود. این مهاجم 28 ساله از ناحیه زانوی راست خود دچار آسیب دیدگی شده اما همچنان کادر پزشکی یوونتوس مدت زمان ریکاوری برای دیبالا را اعلام نکردند. با این حال به نظر می رسد این مصدومیت تا مدتی گریبان گیر دیبالا باشد و احتمالا شاهد غیبت او خواهیم بود چرا که پس از خارج شدن از زمین مسابقه، وضعیت باندپیچی زانوی او بر روی نیمکت زیاد جالب به نظر نمی رسید.

از طرفی قرارداد این مهاجم آرژانتینی در پایان فصل جاری با بانوی پیر به اتمام خواهد رسید و دیبالا برای ماندن در تورین تنها شرطی که دارد، افزایش حقوقش به 10 میلیون یورو در سال است.

پائولو دیبالا در فصل جاری توانست در 17 بازی برای یوونتوس به میدان برود که آمار او در این تعداد بازی، 8 گل و 4 پاس گل ثبت شده است.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved