ورزشی

  |  

مصدومیت آنسو فاتی تا چه اندازه جدی است ؟

آسیب دیدگی مهاجم اسپانیایی آبی اناری ها کمی نگران کننده به نظر می رسد و ظاهرا پزشکان برای آنسو فاتی بازی در مستطیل سبز را تا حداقل یک ماه ممنوع اعلام کردند.

در جریان بازی های هفته سیزهم رقابت های لالیگا، بارسلونا میهمان سلتاویگو شد و این بازی را با نتیجه 3 بر 3 به صورت تساوی به پایان رساند اما در جریان این بازی، آنسو فاتی مهاجم جوان کاتالان ها که اولین گل تیمش در این دیدار را هم به ثمر رساند در طی بازی دچار آسیب دیدگی و مجبور به ترک زمین شد تا در آغاز نیمه دوم بازی جای خود را به آلخاندرو بالده مارتینس بدهد.

پس از انجام معاینات از جانب پزشکان باشگاه مشخص شد که آنسو فاتی 19 ساله از ناحیه عضلات ران پای چپ دچار آسیب دیدگی شده است اما برای جزئیات بیشتر از شدت آسیب دیدگی همچنان نیاز به انجام آزمایشات است. در همین حین، چندین نشریه اسپانیایی خبر از خانه نشین شدن این مهاجم جوان می دهند و می گویند مصدومیت او جدی ست و تا حداقل یک ماه دیگر هم نمی تواند به زمین مسابقه بازگردد.

مهاجم جوان اسپانیایی بارسلونا به تازگی از یک مصدومیت دراز مدت بهبودی خودش را به دست آورده بود و در 8 بازی اخیر بارسا در فصل جاری نیز حاضر و موفق به زدن 4 گل و 1 پاس گل نیز شده بود.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved