ورزشی

  |  

مشتریان جدیدی برای سردار آزمون پیدا شدند !

تیم هایی همچون آرسنال و تاتنهام، مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ را در رادار خود قرار داده اند تا در صورت امکان در فصل نقل و انتقالات زمستانه بتوانند او را جذب کنند.

در فصل نقل و انتقالات تابستانه که چندی پیش به اتمام رسید شاهد مقصدهای احتمالی بازیکن ایرانی زنیت یعنی سردار آزمون بودیم. تیم هایی همچون لسترسیتی، اورتون، وستهام، ناپولی، سویا، اتلتیکومادرید، رم، بایرلورکوزن و حتی لیون فرانسه همگی پیشنهاد هایی را برای سردار آزمون به زنیت سن پترزبورگ داده بودند اما در نهایت این مهاجم ایرانی تصمیم گرفت تا یک فصل دیگر هم برای زنیت بازی کند.

اما اکنون شایعاتی به گوش می رسد که توپچی های لندنی می خواهند برای الکساندر لاکازت، مهاجم فعلی شان به دنبال جایگزینی باشند چرا که وی قراردادش در انتهای فصل جاری به اتمام خواهد رسید و گفته شده که باشگاه اتلتیکومادرید به دنبال جذب لاکازت می باشد.

سردار آزمون در فصل گذشته عملکرد موفقی را در زنیت داشت و با ثبت آمار 19 گل در 29 بازی لقب "مسی ایرانی" را به دست آورد.

حال آرسنال بیشتر از قبل مجاب شده تا آزمون را به خدمت بگیرد اما در این راه یک رقیب سرسخت هم پا به پای آنها درحال رقابت است، تاتنهام دیگر تیم انگلیسی است که می خواهد سردار آزمون را برای جایگزین کردن مهاجم فعلی اش یعنی هری کین به خدمت بگیرد چرا که زمزمه هایی از پیوستن کین در فصل نقل و انتقالات تابستانی به منچسترسیتی به گوش می رسید.

آزمون با 26 سال سن و عملکرد درخشانش در تیم زنیت تاکنون در 95 بازی برای این تیم روسی به میدان رفته و مجموعا 58 گل را به ثمر رسانده است و نظر چندین باشگاه اروپایی را تاکنون جلب کرده است.

در فصل جاری هم سردار آزمون در 12 بازی موفق به زدن 6 گل شده، حال باید دید در انتهای فصل و با تمام شدن قراردادش راهی کدام تیم می شود.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved