ورزشی

  |  

مذاکرات محرمانه منچستریونایتد با مائوریسیو پوچتینو به عنوان مربی جدید ؟

ظاهرا باشگاه منچستریونایتد سرمربی فعلی پاری سن ژرمن را به لیست گزینه های احتمالی برای جانشینی اولگنار سولسشایر اضافه کرده است.

تیم منچستریونایتد در طول فصل جاری با فراز و نشیب هایی همراه بوده اما چیزی که بیشتر از همه به چشم می خورد، نتایج ضعیف در مقابل تیم های متفاوت است. روز گذشته در جریان رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس، اولین دربی فصل میان تیم های منچسترسیتی و منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد که شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند در برابر منچستریونایتد با نتیجه 2 بر 0 به پیروزی برسند.

اما نتایج ضعیف سولسشایر با یونایتد تنها در دربی نیست بلکه در مقابل تیم هایی همچون لسترسیتی و لیورپول هم با شکست های سنگینی رو به رو شده است که شایعات اخراج سرمربی نروژی این تیم را بیش از پیش مطرح می کند.

شیاطین سرخ در دو فصل گذشته با اولگنار سولسشایر موفق به پیشرفت هایی شده اما همچنان تا رسیدن به تیمی کامل راه درازی را در پیش خواهد داشت چرا که هنوزم تهدیدی برای تیم هایی همچون چلسی، منچسترسیتی و یا لیورپول به حساب نمی آید.

از این رو به دنبال نتایج ضعیف سولسشایر، هواداران یونایتد خواهان اخراج این مربی نروژی هستند. همچنین برخی از اعضای باشگاه به ویژه خانواده گلیرز که مالکان این باشگاه هستند در پی فشار هایی که از سوی هواداران بر روی آنهاست، برای تعویض سرمربی این تیم اقداماتی را انجام دادند و ظاهرا ملاقات هایی با مائوریسیو پوچتینو، سرمربی فعلی پاری سن ژرمن نیز داشته اند.

در صورت اخراج اولگنار سولسشایر، به غیر از سرمربی آرژانتینی پاریسی ها ، زین الدین زیدان، براندن راجرز (سرمربی فعلی لسترسیتی) و اریک تن هاخ (سرمربی فعلی آژاکس) گزینه های موجود برای جانشینی سرمربی نروژی هستند.

پیش از این گفته شده بود که سولسشایر تحت حمایت برخی از مدیران باشگاه منچستریونایتد از جمله سر آلکس فرگوسن است اما ظاهرا این مربی نروژی تنها سه بازی (تاتنهام، آتالانتا و منچسترسیتی) را فرصت داشته تا خودش را به باشگاه ثابت کند. در طی این سه بازی شیاطین سرخ یک برد، یک تساوی و یک شکست را داشته که نتایج مناسبی برای ادامه همکاری با سولسشایر را نشان نمی دهد.

جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس نشان می دهد که منچستریونایتد 17 امتیازی تقریبا با چلسی صدرنشین، 9 امتیاز اختلاف دارد.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved