ورزشی

  |  

مدافع چلسی در رادار رئال مادرید قرار گرفت

باشگاه رئال مادرید در اندیشه جذب مدافع آلمانی چلسی یعنی رودیگر قرار گرفته است.

مدتی ست که کارلو آنچلوتی هدایت کهکشانی ها را بر عهده گرفته و تاکنون نتایج بدی هم نگرفته است اما این سرمربی ایتالیایی همواره به دنبال تقویت تیم تحت هدایتش است به ویژه در بحث خط دفاعی که در تلاش است تا مدافع آلمانی تیم چلسی را در اختیار بگیرد و امیدوار است تا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، بتواند آنتونیو رودیگر 28 ساله را به جمع کهکشانی ها اضافه کند.

رودیگر در پایان فصل جاری قراردادش با آبی پوشان چلسی به پایان خواهد رسید و درصد احتمال تمدید قرارداد وی از جانب باشگاه انگلیسی خیلی کم به نظر می آید چرا که مذاکرات برای عقد قراردادی جدید تاکنون به نتیجه نرسیده است. اگرچه در پایان فصل رودیگر می تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که خواهان او باشد برود اما این مدافع وسط حقوق نسبتا بالایی را دریافت می کند و اگر آنچلوتی می خواهد او را در ترکیب خود داشته باشد باید پیشنهاد حقوقی 12 میلیون یورویی در سال را به او بدهد.

اگرچه تنها باشگاه رئال مادرید نیست که به جذب رودیگر آلمانی علاقه نشان داده، باشگاه هایی همچون بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن نیز برای جذب این مدافع خود را آماده می کنند.

طبق گزارشات بدست آمده، آنتونیو رودیگر برای ماندن در چلسی تنها یک شرط دارد که آن هم دریافت بیشترین حقوق در میان تمام بازیکنان چلسی می باشد. او خواستار دستمزد هفتگی 400 هزار پوندی شده است، دستمزدی که حتی بیشتر از مهاجم بلژیکی آنها یعنی روملو لوکاکو است.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved