ورزشی

  |  

مدافع منچستریونایتد در راه پیوستن به ناپولی و سری آ !

باشگاه منچستریونایتد طبق قراردادی جدید، تا پایان فصل جاری مدافع میانی تیمش را به آبی پوشان ناپولی قرض داد.

اکسل توانزبه، با اینکه مدافع میانی شیاطین سرخ محسوب می شود اما در این باشگاه انگلیسی چندان فرصتی برای بازی به دست نمی آورد، از این رو براساس جدیدترین اخبار از پنجره نقل و انتقالاتی زمستانه، شاهد انتقال قرضی این مدافع 24 ساله به رقابت های سری آ و تیم ناپولی هستیم.

توانزبه از فردا به مدت 6 ماه (انتهای فصل جاری) در اختیار تیم ناپولی قرار خواهد گرفت و حتی می تواند به بازی برابر سامپدوریا نیز برسد.

البته توافقات میان طرفین در چند روز گذشته انجام شده بود و این مدافع انگلیسی هم در روز های اخیر سفری به ایتالیا و ناپل داشته تا بتواند تست های پزشکی و کار های اداری مربوط به انتقالش به ناپولی را انجام دهد سپس به انگلیس بازگشت تا بتواند مجوز خروج خود را از کشور انگلستان دریافت و این کشور را به مقصد ایتالیا ترک کند.

اکسل توانزبه بیشتر یک هافبک میانی است اما تجربه بازی در پست دفاع راست را نیز در کارنامه کاری اش دارد. این بازیکن 24 ساله قراردادش با ناپولی دارای بند خرید قطعی است و باشگاه ناپولی می تواند بسته به عملکرد او در طی نیم فصل دوم، تصمیم به خرید او از باشگاه منچستریونایتد بگیرد و یا او را به اولدترافورد بازگرداند.

توانزبه از آغاز فصل جاری برای تیم استون ویلا به صورت قرضی بازی کرده بود اما با توجه به پیشنهاد ناپولی، این بازیکن و استیون جرارد به صورت توافقی قرارداد قرضی را فسخ کردند تا اکسل توانزبه بتواند پیراهن آبی پوشان شهر ناپول را بر تن کند.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved