ورزشی

  |  

مدافع انگلیسی آبی پوشان لندن به مدت 6 هفته دور از میادین خواهد بود

طبق گزارشات بدست آمده، بن چیلول تا پایان سال میلادی جاری قادر به همراهی چلسی نخواهد بود.

در جریان رقابت های مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب دو تیم چلسی و یوونتوس در هفته پنجم از این رقابت ها به مصاف یکدیگر رفتند و چلسی توانست با نتیجه 4 بر 0 یوونتوس را در ورزشگاه استمفورد بریج در هم بکوبد.

با اینکه برد شیرینی توسط شاگردان توماس توخل در برابر بانوی پیر بدست آمد اما در جریان این بازی، مدافع انگلیسی آبی پوشان لندن یعنی بن چیلول نیز دچار آسیب دیدگی از ناحیه زانو شد. اکنون کادر پزشکی چلسی در حال بررسی شرایط این بازیکن است و هنوز مشخص نشده که رباط صلیبی چیلول نیاز به عمل جراحی دارد یا خیر. پزشکان تاکید کردند که حتی اگر چیلول نیازی به عمل جراحی نداشته باشد باز هم نمی تواند تا 6 هفته دیگر در ترکیب این تیم حضور داشته باشد.

آبی پوشان لندنی باید فردا شب در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف منچسترسیتی بروند و قطعا چیلول از ترکیب اصلی این تیم بیرون خواهد بود و احتمالا جای خودش را به مارکوس آلونسو خواهد داد. آلونسو از ماه سپتامبر تا به امروز در ترکیب اصلی چلسی در رقابت های لیگ برتر انگلیس حضور نداشته و حال باید دید توماس توخل چگونه این شرایط را مدیریت خواهد کرد.

سرمربی آلمانی چلسی نیز در رابطه با مصدومیت مدافع تیمش چنین اظهار نظر کرد : قطعا بن چیلول مدتی را دور از ترکیب اصلی خواهد بود. در حال حاضر او از ناحیه رباط صلیبی قدامی دچار یک آسیب دیدگی نسبتا جزئی شده اما همچنان باید تا پایان سال میلادی جاری صبر کرد و شرایط را مورد بررسی قرار داد. می خواهیم روند درمان را محتاطانه جلو ببریم و اگر بعد از 6 هفته مصدومیت چیلول بهبود نیافت، آن وقت به فکر عمل جراحی خواهیم بود.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved