ورزشی

  |  

مدافع اسپانیایی پاری سن ژرمن مدتی را از ترکیب دور خواهد بود !

سرخیو راموس به تازگی اولین بازی رسمی اش را برای پاری سن ژرمن انجام داد اما حضور این مدافع اسپانیایی در بازی های بعدی پاری سن ژرمن امکان پذیر نخواهد بود.

ستاره اسپانیایی اسبق رئال مادرید بعد از پیوستنش به پاری سن ژرمن روز های درخشانی را سپری نکرد و به خاطر مصدومیتی که برایش پیش آمده بود تقریبا 6 ماه طول کشید تا بتواند اولین بازی رسمی اش را برای پاریس انجام دهد.

با این حال مائوریسیو پوچتینو سرانجام سرخیو راموس را برای بازی برابر سن اتین به میدان فرستاد اما ظاهرا 90 دقیقه زمان زیادی برای این مدافع اسپانیایی که مدتی را دور از مستطیل سبز بوده، به حساب آمده است چرا که او پس از پایان بازی به شدت خسته شد. البته کادر پزشکی و فنی باشگاه پاری سن ژرمن هم باید این احتمالات را در نظر می گرفت تا مبادا راموس بیشتر از حد نرمال بازی کند چرا که او هنوز به آمادگی 100 درصدی نرسیده بود.

حال مطلع شدیم که سرمربی پاریسی ها یعنی مائوریسیو پوچتینو، نام این مدافع اسپانیایی را از میان فهرست بازیکنانی که قرار است در هفته شانزدهم لیگ لوشامپیونه به مصاف نیس بروند، حذف کرده است. به گفته سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن، سرخیو راموس نسبت به عملکرد خودش در بازی برابر سن اتین کاملا راضی بوده اما ظاهرا 15 دقیقه پایانی مسابقه برای او کمی دشوار بوده است. بدین ترتیب راموس فعلا در ترکیب پاری سن ژرمن حاضر نخواهد شد.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved