اقتصاد

  |  

محبوب ترین سکه دیجیتالی جهان بیشترین افزایش قیمت را در پنج ماه گذشته داشته است !

با توجه به اینکه قیمت ارز مجازی بیت کوین موفق شده تا بعد از چندین ماه دوباره از مرز 57000 دلار عبور کند برخی تحلیلگران معتقدند که این ارز دیجیتالی می تواند دوباره به رکورد بی سابقه اش در ابتدای سال جاری دست پیدا کند.

ارزش قیمت بزرگترین ارز مجازی در جهان برای اولین بار است که از ماه می سال جاری تا به امروز از مرز 57 هزار دلار عبور می کند و همین امر سبب شده تا برخی تحلیلگران اقتصادی از به ثبت رسیدن رکوردی جدیدی توسط بیت کوین ابراز امیدواری کنند.

بیت کوین روز سه شنبه ساعت 7:30 به وقت گرینویچ، با یک درصد افزایش رشد ارزش قیمت، رشدی برابر با 16 درصد به صورت هفتگی را تجربه کرده است و حدودا 57387 دلار معامله شده است. در حال حاضر بیت کوین در طول یک ماه با 30 درصد افزایش و در طول سال 95 درصد افزایش ارزش را پشت سر گذاشته است.

اما  این افزایش قیمت ها ناشی از چیست ؟

برخی بر این باورند که علت این افزایش قیمتها مربوط به کاهش نگرانی ها، محدودیت ها و نظارت ها از جانب کشورهایی نظیر آمریکا و چین و همچنین احتمال بیشتر برای تصویب یک صندوق قابل اطمینان که قابلیت معامله بیت کوین را توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادر آمریکا فراهم میکند، می باشد.

درحال حاضر کارشناسان و معامله گران ارزهای مجازی عقیده دارند که بیت کوین می خواهد باز هم به کانال 60 هزار دلاری بازگردد و این دفعه با ثبات و مقاومت بیشتر در این بازه حاضر می شود. بیت کوین در ماه آوریل سال جاری بود که با شکستن رکوردی جدید به مرز 65 هزار دلار رسید اما نتوانست خیلی در آن بازه دوام بیاورد.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved