ورزشی

  |  

ماکسیمیلیانو رودریگس در سن 40 سالگی کفش هایش را آویزان کرد !

پس از حدود دو دهه بازی در تیم هایی همچون لیورپول و اتلتیکومادرید، رودریگس آرژانتینی به دوران بازی اش پایان داد و از مستطیل سبز خداحافظی کرد.

هافبک هجومی اسبق تیم های لیورپول و اتلتیکومادرید یعنی ماکسیمیلیانو رودریگس، در روز گذشته و بعد از 22 سال از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

این هافبک آرژانتینی برای اولین بار در سال 1999 و در تیم شهر روساریو یعنی نیوولزاولدبویز به صورت حرفه ای فوتبالش را آغاز کرد. پس از آن در سال 2002 راهی تیم اسپانیول و لیگ های اروپایی شد. سه سال بعد رودریگس به باشگاه اتلتیکومادرید پیوست و مدت 5 سال را در روخی بلانکو نیز سپری کرد سپس از اتلتیکومادرید راهی لیگ برتر انگلیس و تیم لیورپول شد که با این تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس در فصل 2011-12 نیز شد.

رودریگس سال 2012 تصمیم گرفت تا بار دیگر به کشور و شهرش بازگردد تا بتواند دوباره برای نیوولزاولدبویز بازی کند اما در این میان او یکبار دیگر نیوولزاولدبویز را به مقصد اروگوئه ترک کرد تا در تیم پنیارول نیز مشغول شود اما در این تیم نتوانست درخشش خاصی داشته باشد، به همین دلیل باز هم به نیوولزاولدبویز بازگشت تا در آنجا بازنشست شود.

ماکسیمیلیانو رودریگس 40 ساله در سالهای 2003 الی 2014 در تیم ملی آرژانتین حضور داشت و موفق به به زدن 16 گل با پیراهن ملی کشورش نیز شد.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved