ورزشی

  |  

مالک باشگاه چلسی برای خرید مدافع هلندی یوونتوس به مدیران این باشگاه چراغ سبز نشان داده است !

مدیران باشگاه چلسی برای خرید دلیخت حاضرند تا پیشنهاد شگفت انگیزی را به یوونتوس بدهند، در این میان صاحب روس تبار باشگاه چلسی هم مخالفتی نخواهد داشت.

آبی پوشان لندنی درصدد خرید یک مدافع میانی برای جایگزینی تیاگو سیلوا هستند و از آنجایی که در فصل نقل و انتقالات اخیر موفق به جذب ژولز کانده، مدافع سویا و مارکینیوش، مدافع میانی پاری سن ژرمن نشدند، سران باشگاه چلسی تصمیم دارند تا در فصل نقل و انتقالات پیش رو پیشنهادی 130 میلیون یورویی به یوونتوس در قبال خرید ماتیس دلیخت بدهند.

رومن آبراموویچ، مالک روسی تیم چلسی هم از طرفداران پر و پاقرص این مدافع میانی هلندی و جوان می باشد و با این مقدار هزینه برای به خدمت گرفتن وی مشکلی ندارد. اگر این انتقال رخ دهد می توان گفت دلیخت به گران قیمت ترین بازیکن در کل تاریخ باشگاه چلسی تبدیل می شود.

از طرفی چلسی نیاز دارد تا یک مدافع میانی را برای فصل آینده به خدمت بگیرد چرا که قرارداد تیاگو سیلوا 36 ساله هم در پایان فصل جاری به پایان خواهد رسید.

ماتیس دلیخت جوان با 22 سال سن اکنون تا سال 2024 با یوونتوس قرارداد دارد. وی در سال 2019 با قراردادی به ارزش 85 میلیون یورو از آژاکس راهی یوونتوس شد.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved