ورزشی

  |  

مارسلینو، ابرقهرمان اسپانیا با ثبت یک رکورد

مارسلینو در حالی توانست نخستین قهرمانی اش را در اتلتیک بیلبائو به دست آورد که تنها ۱۴ روز از حضورش روی نیمکت این تیم گذشته بود. باشگاه اتلتیک بیلبائو سوم ژانویه با مارسلینو به توافق اولیه رسید تا س...

مارسلینو در حالی توانست نخستین قهرمانی اش را در اتلتیک بیلبائو به دست آورد که تنها ۱۴ روز از حضورش روی نیمکت این تیم گذشته بود.

باشگاه اتلتیک بیلبائو سوم ژانویه با مارسلینو به توافق اولیه رسید تا سرمربی اسپانیایی هدایت این تیم را بر عهده بگیرد و جانشین گایسکا گاریتانو شود. سپس تنها ۱۴ روز طول کشید تا مارسلینو نخستین جامش را با اتلتیک فتح کند. 

قهرمانی‌ای که در فینال سوپرجام اسپانیا با پیروزی ۳ بر ۲ برابر بارسلونا به دست آمد، دومین جام سرمربی اسپانیایی به حساب می آید. او نخستین جام را با والنسیا در کوپا دل ری ۲۰۱۹ به دست آورد. هر دو جام در یک شرایط مشابه به دست آمدند؛ در سویا و برابر بارسلونا. به همین خاطر مارسلینو تنها سرمربی در تاریخ لقب گرفت که در دو فینال پیاپی، آبی اناری ها را شکست می دهد. 

یکشنبه، سومین بازی‌ای بود که سرمربی اسپانیایی هدایت اتلتیک را بر عهده داشت. شروع دوران مارسلینو در این تیم با دیدار برابر بارسلونا در لالیگا همراه شد که آبی اناری ها در سن مامس ۳ بر ۲ پیروز شدند. دومین بازی در نیمه نهایی سوپرجام مقابل رئال مادرید بود که ۲ بر یک پیروز شدند و سومین دیدار هم فینال دیشب (یکشنبه) بود که مارسلینو نخستین قهرمانی اش را در سوپرجام اسپانیا تجربه کرد. 

مارسلینو، تیمی را که تنها دو امتیاز با سقوط در لالیگا فاصله داشت به تیمی تبدیل کرد که توانست با عبور از رئال مادرید و بارسلونا فاتح سوپرجام شود. سرمربی اسپانیایی یکشنبه پس از فتح جام خوشحال بود اما در ذهنش به تاریخ چهارم آوریل فکر می کرد تا به لا کارتوخا برگردد و فینال کوپا دل ری را برابر رئال سوسیداد برگزار کند. او فرصت دارد تا سومین جامش را به دست آورد. 

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved