ورزشی

  |  

لیونل مسی چه زمانی اولین بازی رسمی اش را در پاری سن ژرمن انجام می دهد ؟

پس از جدایی مسی از بارسلونا و راهی شدن او به پاری سن ژرمن، سوالاتی پیرامون زمان انجام اولین بازی این فوق ستاره آرژانتینی شکل گرفته است.

لیونل مسی بعد از تقریبا 16 سال از تیم محبوبش یعنی بارسلونا جدا شد که باعث شد شوک بزرگی به هواداران فوتبال وارد شود. مقصد بعدی این ستاره آرژانتینی پاریس بود و با بستن قراردادی دو ساله (با امکان تمدید برای سال سوم) رسما به لیگ فرانسه و پاری سن ژرمن پیوست.

باشگاه پاری سن ژرمن هم در هفته ی دوم رقابت های لیگ فرانسه (لوشامپیونه) در یک بازی خانگی که برابر با استراسبورگ برگزار شد خرید های جدید این فصلش را معرفی کرد که در این بین سرخیو راموس، جورجینیو واینالدوم، جان ‌لوئیجی دوناروما و اشرف حکیمی به همراه لیونل مسی رسما به هواداران معرفی شدند.

اما سوال اکثر هواداران این است که لیونل مسی چه زمانی اولین بازی اش را در پاری سن ژرمن انجام می دهد !؟

طبق اخباری که منتشر شده، این ستاره ی 34 ساله قرار است اولین بازی رسمی اش را برای این تیم در هفته ی چهارم از رقابت های لیگ لوشامپیونه در تاریخ 7 شهریور انجام دهد. این دیدار برابر با تیم رمس و در خانه ی حریف برگزار خواهد شد.

فصل جدید رقابت های لیگ فرانسه برای پاری سن ژرمن به خوبی آغاز شده است و با سه برد پشت سر هم این تیم را صدرنشین جدول کرده است.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved