ورزشی

  |  

لیونل مسی اکنون به صورت رسمی عضو پاری سن ژرمن شد !

بعد از کنفرانس خداحافظی با هواداران بارسلونا، ستاره آرژانتینی سریعا راهی پاریس شد تا رسما به عضویت پاریس سن ژرمن دربیاید.

پس از جدایی تلخ ستاره ی آبی اناری ها یعنی لیونل مسی بعد از 21 سال حضور در این تیم، زمزمه هایی از پیوستن این ستاره آرژانتینی به پاریس سن ژرمن به گوش می رسید که خیلی زود به حقیقت تبدیل شد و باشگاه پاری سن ژرمن رسما اعلام کرد که لیونل مسی با امضای قراردادی به مدت دو سال به عضویت این باشگاه درآمده است. 

قرارداد این سوپراستار فوتبال قابلیت تمدید برای یک سال دیگر را هم شامل می شود که یعنی امکان دارد او تا سن 37 سالگی بتواند به بازی در پارک دو پرنس ادامه دهد.

مسی در کنفرانس خبری که برای امضای قرارداد تشکیل شده بود پس از امضای قراردادش گفت : بسیار هیجان دارم که می توانم دوره ای جدید از بازی ام را در پاریس آغاز کنم و بی صبرانه منتظرم تا در پارک دو پرنس پا به توپ شوم و بتوانم برای هواداران این تیم افتخارات بزرگ کسب کنم.

همچنین مسی در ادامه اینگونه اظهار نظر کرد : اهداف باشگاه پاری سن ژرمن دقیقا مطابق با اهدافی است که من به دنبال آن ها هستم پس از پیوستن به این تیم بسیار خوشحالم.

طبق توافقی که باشگاه پاری سن ژرمن با لیونل مسی داشته است، ستاره آرژانتینی سالیانه مبلغ 37 میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد. همچنین بند پاداشی به ارزش 13 میلیون یورو هم در قرارداد وی به چشم می خورد که در صورت کسب جام های قهرمانی و یا کسب افتخارات انفرادی برای او فعال می شوند.

لیونل مسی همچنین برای اینکه به عنوان بازیکن آزاد به این تیم پاریسی ملحق شده است 50 میلیون یورو هم جدا از حقوق دریافتی اش می گیرد و طبق این قرارداد درآمدهای حاصل از چهره ی او هم به طور کامل به خود مسی خواهد رسید.

باشگاه پاری سن ژرمن بعد از 30 سال است که بازیکنی را در اختیار می گیرد که برنده ی توپ طلا شده است، ژان پیر پاپن آخرین نفری بود که در سال 1991 به عضویت این تیم پاریسی درآمده بود.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved