ورزشی

  |  

لیون فرانسه مشتاق جذب سردار آزمون !

طبق صحبت های اخیر سرمربی تیم فوتبال لیون فرانسه، این باشگاه فرانسوی تمایل زیادی نسبت به جذب ماشین گلزنی زنیت سن پترزبورگ دارد.

مدتی است که باشگاه لیون فرانسه مهاجم ایرانی زنیت را در رادار خودش تحت نظر دارد و از آنجایی که قرارداد آزمون در پایان فصل جاری با زنیت به پایان می رسد، زنیت نمی خواهد تا سردار آزمون را به رایگان از دست بدهد. زنیت سن پترزبورگ رقم 4.5 میلیون یورو را برای آزمون در نظر گرفته و به لیون پیشنهاد داده است اما براساس پیشنهادات قبلی تیم فرانسوی لیون، این تیم حاضر به پرداخت تنها 3 میلیون یورو می باشد و مشخص نیست که رقم جدید زنیت مورد قبول لیون قرار بگیرد.

هرچند که سرمربی هلندی تیم لیون یعنی پیتر بس، در رابطه با علاقه باشگاه لیون در جذب سردار آزمون سخنانی را بیان کرده است که احتمال خرید ایم مهاجم و انتقالش به فرانسه بیش از پیش بالا می رود. بس در جواب به سوالاتی که پیرامون جذب آزمون از او پرسیده شده است، چنین پاسخ داده : من و اعضای باشگاه می خواهیم که این انتقال رخ بدهد و از در اختیار گرفتن آزمون خوشحال هستیم اما اتفاقات پیش رو همچنان مبهم است. در حال حاضر سه مهاجم تیم ما به خاطر حضور در جام ملت های آفریقا بیرون از ترکیب هستند و هیچ چیز قطعی نیست.

سردار آزمون در سال 2019 بود که وارد لیگ برتر روسیه و زنیت سن پترزبورگ شد و توانست درخشش خود را در این تیم نشان دهد. مهاجم ایرانی تاکنون در 104 بازی برای زنیت به میدان رفته است و مجموعا 62 گل و 23 پاس گل را به نام خودش ثبت کرده است. آزمون از ابتدای فصل جاری نیز در 21 بازی، موفق به زدن 10 گل و 4 پاس گل نیز شده است.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved