ورزشی

  |  

لیون فرانسه فعلا قید خرید سردار آزمون را زده و به دنبال مهاجم مون پولیه است !

ظاهرا باشگاه لیون فرانسه دیگر قصد خرید مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ را ندارد و می خواهد مهاجم تیم مون پولیه را به خدمت بگیرد.

در چند روز گذشته در رسانه های روسی خبر رسیده بود که سردار آزمون با جدا شدن از زنیت می خواهد راهی لیگ فرانسه (لوشامپیونه) و تیم لیون شود و حتی گزارش هایی وجود داشت که تایید می کرد این انتقال در مراحل اجرایی قرار گرفته است و لیون با پرداخت 15 میلیون یورو می تواند با این بازیکن ایرانی قرارداد امضا کند.

اما طبق جدیدترین اخبار گویا باشگاه لیون از خرید مهاجم 26 ساله زنیت پشیمون شده است و می خواهد مهاجم تیم مون پولیه را جذب کند. تقریبا زمانی به بسته شدن پنجره ی نقل و انتقالات تابستانه باقی نمانده است و لیون دیگر از جذب سردار آزمون ناامید شده است و می خواهد تا قبل از بسته شدن پنجره، به سراغ گائتان لابورده که هم اکنون در لیگ فرانسه و در مون پولیه است برود.

اما دلیل اصلی انجام نشدن انتقال آزمون شرطی است که زنیت برای لیون گذاشته است. زنیت سن پترزبورگ گفته است تا زمانی که نتواند یک مهاجم جایگزین سردار آزمون کند، نمی تواند او را به فروش برساند. از طرفی خرید لابورده کمی گران تر است و لیون باید برای این بازیکن 20 میلیون یورو هزینه کند در حالی که می تواند سردار آزمون را تنها با 15 میلیون یورو در اختیار بگیرد.

سردار آزمون با 26 سال سن تا به امروز در 90 بازی برای زنیت به میدان رفته است و موفق شده تا 58 را به ثمر برساند اما رقیب او گائتان لابورده که 27 سال سن دارد، در 101 بازی تنها 28 گل را به ثمر رسانده است.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved