ورزشی

  |  

لوک دیونگ بارسلونا را ترک خواهد کرد !

اخیرا باشگاه بارسلونا با باشگاه کادیس برای انتقال لوک دیونگ به این تیم، به توافق رسیده است و ظاهرا این مهاجم هلندی راهی یک تیم پایین جدولی می شود.

زمانی که هدایت آبی اناری ها بر عهده رونالد کومان بود، این سرمربی هلندی در روز های پایانی پنجره نقل و انتقالاتی تابستانه سال 2021، لوک دیونگ را به صورت قرضی از سویا به نوکمپ آورد تا این مهاجم هم وطنی کومان بتواند در برنامه های تاکتیکی تیم نقش بزرگی را ایفا کند.

اما خیلی طول نکشید که رونالد کومان از سمت سرمربیگری کاتالان ها اخراج شد و ژاوی ارناندس جای او را گرفت. با رفتن کومان، لوک دیونگ هم از برنامه های تاکتیکی تیم خارج شده و عملا یک مهره اضافی در بارسلونا به شمار می رود. دیونگ پس از حضور ژاوی، تنها 8 دقیقه برای بارسلونا به زمین رفته است.

حال طبق آخرین اخبار دنیای ورزش، بارسلونا و تیم نوزدهم جدول لالیگا یعنی کادیس، با یکدیگر بر سر انتقال این مهاجم هلندی به توافق رسیده اند و تنها مانع انجام این انتقال خود دیونگ است اگر با انجام این انتقال مخالفت کند.

بارسلونا با لوک دیونگ قراردادی یک ساله را بسته اما نمی خواهد بازیکنی که برایش کارایی ندارد را در تیم نگه دارد و حقوقی مازاد پرداخت کند. از طرفی باشگاه کادیس هم برای جذب این مهاجم هلندی رضایت کامل دارد اما همه چیز بستگی به خود دیونگ دارد.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved