ورزشی

  |  

لورنزو اینسینیه رسما به تورنتو اف سی پیوست !

بال ایتالیایی آبی پوشان ناپولی به صورت رسمی از فصل آینده راهی لیگ MLS و ترکیب تیم تورنتو کانادا خواهد شد.

چندی پیش زمزمه هایی از خروج اینسینیه از جمع آبی پوشان شهر ناپول به گوش می رسید اما مقصد این بال ملی پوش همچنان قطعی نشده بود. حال با اعلام رسمی از سوی باشگاه تورنتو اف سی کانادا، لورنزو اینسینیه به عضویت به این باشگاه درآمده و فصل آینده باید شاهد حضور این بازیکن 30 ساله در لیگ حرفه ای آمریکا (MLS) باشیم.

اینسینیه تا پایان فصل جاری در ناپولی بازی خواهد کرد و سپس در تابستان سال 2022 و با اتمام قراردادش به صورت بازیکن آزاد می تواند راهی تیم تورنتو اف سی بشود. قرارداد جدید لورنزو اینسینیه در تورنتو اف سی کانادا، چهار ساله می باشد و وی از ابتدای ماه جولای سال 2022 رسما می تواند در ترکیب حاضر شود.

علت اصلی جدایی این بال ملی پوش به پیشنهاد باشگاه ناپولی برای تمدید قرارداد این بازیکن بر میگردد. باشگاه ایتالیایی در ازای تمدید قرارداد، از این بازیکن خواست تا حقوقش را به طرز قابل توجهی کاهش دهد اما با مخالفت لورنزو اینسینیه، توافقی میان طرفین صورت نگرفت.

اکنون طبق جزئیات قرارداد جدید اینسینیه، این بازیکن در باشگاه تورنتو کانادا در هر فصل مبلغ 11.5 میلیون یورو را به عنوان دستمزد دریافت خواهد کرد. از این مبلغ، 4.5 میلیون یورو به عنوان پاداش برای این بال 30 ساله در نظر گرفته شده است و بسته به عملکرد وی در تیم، قابلیت فعال شدن دارد.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved