ورزشی

  |  

قیمت بلیت فینال NBA 486 میلیون تومان؟

مبلغ بلیت های مسابقه ی ششم از فینال لیگ NBA که میان دو تیم میلواکی و فینیکس قرار است برگزار شود به 20 هزار دلار هم رسیده است.

طبق برنامه ی قبلی قرار است دیدار فینال لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا که میان دو تیم میلواکی و فینیکس است در ساعت 5:30 بامداد روز چهارشنبه در سالن فیسرو فوروم در شهر میلواکی برگزار شود که امکان دارد بالاخره قهرمان این دور از رقابت ها مشخص شود.

 

تیم میلواکی شانس این را دارد تا عنوان قهرمانی را از آن خود کند چرا که پس از دو شکست در برابر فینیکس اکنون سه پیروزی پشت سرهم را دارد و اگر در بازی بعدی به پیروزی برسد می تواند قهرمان لیگ NBA باشد. آخرین قهرمانی تیم میلواکی به سال 1971 برمی گردد که در آن زمان ستاره هایی همچون کریم عبدالجبار و اسکار رابرتسون در این تیم حضور داشتند.

 

اما موضوع جالب این است که تماشای این دیدار در سالن برای هواداران اصلا ارزان نیست و اگر می خواهید فقط وارد سالن شوید و بازی را ایستاده تماشا کنید باید مبلغ 1098 دلار پرداخت کنید و اگر نیاز به صندلی دارید این مبلغ به 1588 دلار افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین قیمت جایگاه های ویژه در کنار زمین هم چیزی در حدود 20250 دلار قیمت خواهند داشت.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved