ورزشی

  |  

فن دبیک به شایعه جدا شدنش از شیاطین سرخ دامن زد !

دونی فن دبیک که هافبک هلندی شیاطین سرخ می باشد اکنون مدیر برنامه های خودش را عوض کرده که نشان دهنده احتمال جدایی او از این تیم می باشد.

فن دبیک در فصل نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از آژاکس راهی منچستریونایتد شد اما وضعیت برای او در تیم تحت هدایت اولگنار سولسشایر آنطور که باید باشد نیست چرا که در فصل اولی که در شیاطین سرخ حضور داشت نتوانست در ترکیب اصلی آنچنان به زمین برود. با این حال سولسشایر در ابتدای فصل جاری گفته بود که این هافبک هلندی به عنوان یک مهره مهم در تاکتیک های جدیدش جای خواهد گرفت اما همچنان فرصت بازی کردن برای او فراهم نشده است و تنها 141 دقیقه و در سه بازی برای منچستریونایتد به میدان رفته است.

از این رو دونی فن دبیک 24 ساله دست به اقدامی زده که احتمال جدایی او را بیش از پیش بالا برده، وی با تغییر مدیر برنامه فعلی اش یعنی گویدو آلبرس به علی دورسون که اتفاقا او به عنوان مدیر برنامه های فرنکی دیونگ (هافبک هلندی بارسلونا) هم شناخته می شود، احتمالا در فصل نقل و انتقالات زمستانی پیش رو از جمع شیاطین سرخ جدا خواهد شد.

دونی فن دبیک تا سال 2025 با شیاطین سرخ قرارداد دارد اما اگر به فکر جدایی باشد قطعا تیم هایی همچون نیوکاسل، اورتون و یا یوونتوس پذیرای او خواهند بود.

اشکان بابایی
دیدگاه ثبت نشده شما میتوانید اولین نفر باشید.
امتیاز خود را ثبت کنید ، چه امتیازی میدی ؟

فرم ارسال دیدگاه

مطالب پیشنهادی

مطالب پیشنهادی

بازار

  • موبایل
  • خودروهای داخلی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گپ گاه می باشد.
copyright@ 2024 AllRights Reserved